They keep on diggin'
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Hardstyle Bitches - This is your brain on hardstyle / Home (HSB02)
- Label
- Hardstyle bitches
- Catalogue number
- HSB02
- This is Your brain on HardstyleSoundCloud
- HomeSoundCloud
Als je het anders bekijkt, het is helemaal niet zo'n slechte PR stunt eigenlijk. Zoals ze wel vaker zeggen, slechte publiciteit is ook publiciteit. Er zullen inderdaad mensen zijn die het leuk vinden om dit setje te gaan boeken, kijk naar figuren als Andre Pronk, Herman "I'm a dancer" etc. Hier zullen ze dus ook gewoon geld aan overhouden. Geen idee of het zo bedoeld is/was door de bitches, maar zo ja:

-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hoe hard zouden ze die redacteur van het AD (Bas van Setten) hebben gepijpt voor deze aandacht? Of is het een mannetje die erg van de trio's is?
Liegebeestwrote:"Home" Zit in de nieuwe Hard With Style.
-
S
boeie back to de underground jwzwrote: Dit begint hardstyle straks nog te schaden.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Waarschijnlijk hebben ze gisteren zelf een organisatie opgerichtwrote: Geboekt?
Ik...vrees dat ik daarvoor terug moet gaan verwijzen naar het eerder door mij genoemde groepsgesprek. De rest is aan julliewrote:Waarschijnlijk hebben ze gisteren zelf een organisatie opgerichtwrote: Geboekt?
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
wrote:Ik...vrees dat ik daarvoor terug moet gaan verwijzen naar het eerder door mij genoemde groepsgesprek. De rest is aan julliewrote:Waarschijnlijk hebben ze gisteren zelf een organisatie opgerichtwrote: Geboekt?![]()
![]()

Hardstyle liefhebbers die oprecht de track kopen vanwege de kwaliteit, niet omdat het indirect wordt opgedrongen.Wie bepaalt er wat een interessante track is dan?
Eerste TvhJ nominatie is bekend 
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
HAha heb zelfs 2 beveiligingscamera's gekocht WTF?! hahahaha 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Ja, want iedereen wil natuurlijk hun sound jattenwrote:HAha heb zelfs 2 beveiligingscamera's gekocht WTF?! hahahaha
Hopelijk leest anonymous mee
Dat ze de bedoel daar plat willen gooien
Dat ze de bedoel daar plat willen gooien
Die avatar van Timothy en Skribbler

-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Haha ja precies kwaliteit is natuurlijk ook zo hoogwrote:Ja, want iedereen wil natuurlijk hun sound jattenwrote:HAha heb zelfs 2 beveiligingscamera's gekocht WTF?! hahahaha
Huh, kun je daar bedreigen en schelden?wrote:http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/article/detail/3915480/2015/03/19/Hardstyle-Bitches-doen-aangifte-na-bedreigingen.dhtml
Geboekt?Hardstyle Bitches doen aangifte na bedreigingen
De Hardstyle Bitches zijn naar de politie gestapt na bedreigingen en scheldkanonnades op de website Hardstyle.com.
Door de Force te gebruiken.wrote:Huh, kun je daar bedreigen en schelden?wrote:http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/article/detail/3915480/2015/03/19/Hardstyle-Bitches-doen-aangifte-na-bedreigingen.dhtml
Geboekt?Hardstyle Bitches doen aangifte na bedreigingen
De Hardstyle Bitches zijn naar de politie gestapt na bedreigingen en scheldkanonnades op de website Hardstyle.com.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Zouden ze ons groepgesprek serieus nemen...?wrote:Zo heeft een groep fans de dames geboekt voor een optreden
-
B
wrote:Die avatar van Timothy en Skribbler![]()
![]()
Volgens mij is dit topic leesvoer of niet?
Beetje vreemd dit. Zo ineens zie ik een bericht van de HS Top 40 en geen idee wat er verder speelde.
Nu dit topic stormloopt toch maar eens in verdiepen.

Beetje vreemd dit. Zo ineens zie ik een bericht van de HS Top 40 en geen idee wat er verder speelde.
Nu dit topic stormloopt toch maar eens in verdiepen.
Poe hardstyle.com is veel te duur. Ik wacht wel even totdat deze pareltjes op junodownload.com komen
http://www.junodownload.com/products/ha ... 741426-02/
http://www.junodownload.com/products/ha ... 741426-02/
-
Z
- 4 posts member since 2015
- last seen Mar 2015
sorry voor engels, maar m'n nederlands is echt helemaal kut, dus:
guys, as earlier mentioned in a private msg to the person involved, the screenshot was sent to us personally, with no disclaimer to who it belonged or whatsoever <: a befriended person gave us the screen and we (naturally) thought it was that persons screenshot. the screenshot has been removed less than 30min after the complaint.
guys, as earlier mentioned in a private msg to the person involved, the screenshot was sent to us personally, with no disclaimer to who it belonged or whatsoever <: a befriended person gave us the screen and we (naturally) thought it was that persons screenshot. the screenshot has been removed less than 30min after the complaint.