"Home" Zit in de nieuwe Hard With Style.
Nee effe serieus, ga weg en kom nooit meer terug aub. IQ van een stoeptegel dit.
Over de tracks:
wrote: Ik denk als je ze vraagt naar hun voorbeelden zeggen ze: Headhunterz, Yellow Claw en Qlimax...
This is your brain on hard with style?wrote:"Home" Zit in de nieuwe Hard With Style.

Het kan geen kwaad dat artiesten ze daarbij helpen, door ze terug erin te trappen.wrote:Hij maakt zich er een beetje te druk erover,over een paar weken zijn die 2 weer in het gat waar ze vandaan kwamen en hoor je niks meer van ze
WAAR BEN JE IN GODSNAAM MEE BEZIG"bezig met onze advocaten tegen hardstyle.com"

Haha er zit echt een steekje los geloof ikwrote:Misschien komt er dan toch nog een winnaar![]()
Dat ze niet konden produceren was al duidelijk, maar Engels is ook niet hun sterkste vak of wel..?wrote:Our tracks are still available for sale at Hardstyle.com but we will not count for the charts wink-emoticon smile-emoticon
But good news; you can listen for free on Spotify at 23-3-2015 to our music!
https://www.hardstyle.com/hardstyle-bitches
Dit viel mij inderdaad ook al op. Hebben Hardstyle Bitches ook moderator-rechten hier toevallig?wrote:waar is mijn reactie gebleven ....
Vroeg ik me ook al af, ik dacht net nog van, stond hier niet ergens een post van TheDizZorder? wtfwrote:waar is mijn reactie gebleven ....
Wat was je reactie dan?wrote:waar is mijn reactie gebleven ....