Anders probeer ik wel het geld terug los te krijgen bij m'n moederwrote:niet getreurd, misschien vind jij de DVD wel mooi. want toch staan er wel een paar lekkere tracks op. alleen is de montage gewoon slecht en ze verwisselen van camera's vaak op het verkeerde moment.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja, vooral het laatste nummer van Donkey Rollers LIVE!wrote:niet getreurd, misschien vind jij de DVD wel mooi. want toch staan er wel een paar lekkere tracks op. alleen is de montage gewoon slecht en ze verwisselen van camera's vaak op het verkeerde moment.
Damn, die is hard zeg
-
RHardtraxxer
- 79 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Had wel verwacht dat de Fusion of Sound en/of Followers op de DVD zou staan. Dat zou dan wel weer een dikke pluim zijn. Dvd is wel leuk voor in de verzameling. Hoe Luna begint is wel geniaal 
Ik heb hem nu een week! Voor 22 euro gekocht bij de Free Record maar ben er niet echt tevreden over!
Het geluid van de DVD is dramatisch! Je ken hem niet lekker laten knallen, zoals bijv, dat bij de Qlimax DVD 2008 wel heerlijk kan! De intro's vind ik wel dik maar ik moet er wel geluid bij hebben wat het nog dikker maakt! En dat is niet echt het geval....Miskoop! 22 euro naar de tyfus!
The making off is trouwens wel grappig om te zien
Maar voorderest......... 
Het geluid van de DVD is dramatisch! Je ken hem niet lekker laten knallen, zoals bijv, dat bij de Qlimax DVD 2008 wel heerlijk kan! De intro's vind ik wel dik maar ik moet er wel geluid bij hebben wat het nog dikker maakt! En dat is niet echt het geval....Miskoop! 22 euro naar de tyfus!
The making off is trouwens wel grappig om te zien
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Heb hem daarstraks al uit de brievenbus kunnen halen hier, nu ga ik hem bekijken 
Update: DVD is niet zo goed eigelijk, ach ja
Update: DVD is niet zo goed eigelijk, ach ja