Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

Hard Driver - The Place of Mystery

1. 01The Place Of Mystery
  2. 02Take Me Higher
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Artiest: Hard Driver

Track(s): The Place Of Mystery

Sample/video: View on YouTube
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Jammer dat zn kick niet zo heel mooi is, want productie technisch klinkt het allemaal heel goed. Ik heb wel vertrouwen in deze koortslip dj... een paar keer oefenen met b-front en een goede kick produceren en dit kan een nieuwe held worden.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
dit is gewoon net een coone track:")
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Wildstylerz wrote:dit klinkt net als een coone track
Afgezien van de in-en midintro dan.
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Ik erger me niet eens aan de kicks van deze beste man! De track zit wederom weer goed in elkaar. De melo springt er best goed uit!
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Hij poept wel veel tracks uit zeg.

Beter besteed ie iets meer tijd aan z'n kicks en doet ie 't ff rustig aan met die platen, dan heb je kwaliteit ipv kwantiteit.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Inno wrote:Hij poept wel veel tracks uit zeg.

Beter besteed ie iets meer tijd aan z'n kicks en doet ie 't ff rustig aan met die platen, dan heb je kwaliteit ipv kwantiteit.
Juist, de track klinkt in mijn oren nogal inspiratieloos, alsof ik deze al 10x ergens heb gehoord. En hij mag inderdaad is met totaal andere kick op de proppen komen want dit is wederom een licht aangepaste kick
A
Wat loopt iedereen over de kicks te zeiken, valt reuze mee imo.

Leuk trackje, alweer :)
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Inno wrote:Hij poept wel veel tracks uit zeg.

Volgens mij heeft hij veel van de platen al lang voordat hij het hard driver project was begonnen geproduceerd zodat als die als hard driver zou gaan draaien hij ook veel platen zou hebben. Anders produceert die wel erg veel ja .
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Ik vind z'n kicks juist lekker. Sfeertje is ook vet, melodie klinkt nog wat random. Moet hem wat vaker horen denk ik, potentie :thumbsup:
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Vind de kick hier toch aardig lekker! Heerlijke intro!
Over het algemeen vette melo, maar een paar noten zorgen ervoor dat het soms wat willekeurig klinkt. Wordt gelukkig minder als ik hem vaker luister.
Sfeer vind ik ook erg goed en de vocals passen er goed bij :)
Dat deze maar uitkomt samen met Enlightening Sounds! :thumbsup:
S
Hardtraxxer
196 posts member since 2011
last seen Dec 2016
heerlijke track :thumbsup:
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Cruelty wrote:
jaron123 wrote:Ik vind z'n kicks juist lekker.
Als je van bassloos & slap houdt
juist.. lekker bezig jongen
A
Q-Dominic wrote:
Cruelty wrote:
jaron123 wrote:Ik vind z'n kicks juist lekker.
Als je van bassloos & slap houdt
juist.. lekker bezig jongen
Op kicks zeiken is hét nieuwe ding onder de 13-15 jarige ;)
A
Wie ben jij om te bepalen wat een "goede" kick is?
A
Cruelty wrote:Tsja, Hardstyle harde kicks te hebben en zo hoort het te zijn. Dat zijn deze niet, dus daarom is het een vrij slechte kick.

Edit: Wat voor speakers heb je btw?
En wie bepaalt dat?

En ik heb gewoon een Logitech 5.1 setje, maar omdat ik geen monitoren heb mag ik zeker niet meepraten? ;)
A
Zal met een youtubefilmpje weinig uitmaken denk ik, back ontopic
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
Cruelty wrote:Tuurlijk wel, maar het verschil tussen een logitech set en monitoren is natuurlijk vrij groot. Misschien klinkt het daarop wel goed, maar op de mijne niet. En hoezo wie bepaalt dat, als je een track maakt met een trance kick, en met een rapper erover is het ook geen hardstyle, dat is ook niet 1 iemand die dat bepaalt
Ik heb KRK RP8's en vind deze kicks ook zeker niet bassloos of slap of slecht of wat dan ook. Klinkt prima, vind ze juist best energiek hier! :)
Kwalitatief gezien is er niks mee, of iemand het mooi vindt moet diegene zelf weten.

Maar inderdaad maar weer ontopic :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Echt, zijn helm :')
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Almighty wrote:
Cruelty wrote:Tsja, Hardstyle harde kicks te hebben en zo hoort het te zijn. Dat zijn deze niet, dus daarom is het een vrij slechte kick.

Edit: Wat voor speakers heb je btw?
En wie bepaalt dat?

En ik heb gewoon een Logitech 5.1 setje, maar omdat ik geen monitoren heb mag ik zeker niet meepraten? ;)
Dit dus haha, ik vind de kicks ook wel lekker eigenlijk :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Intro is vet, climax klinkt nergens naar, zowel qua sounddesign als muzikaal gezien.

Hoe dan ook, gast is goed onderweg :). Vorige track vond ik heel erg vet met die anti...
A
Cruelty wrote:Tuurlijk wel, maar het verschil tussen een logitech set en monitoren is natuurlijk vrij groot. Misschien klinkt het daarop wel goed, maar op de mijne niet. En hoezo wie bepaalt dat, als je een track maakt met een trance kick, en met een rapper erover is het ook geen hardstyle, dat is ook niet 1 iemand die dat bepaalt
Wat is een trancekick? ;)
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
Ik begin echt van dit nummertje te houden :$
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
CosmicDestination wrote:Ik begin echt van dit nummertje te houden :$
Ik ook! lekker plaatje
Voor die break met van die alien wooowoowiewie geluidjes :)
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Ik heb KRK VXT 6, ja er zit bass onder.
Je hebt overigens geen monitoren nodig om kicks te kunnen beoordelen, inderdaad al helemaal niet met youtube kwaliteit.. Nog steeds erg tevreden over mn logitek 5.1 set.
Stond trouwens ook bij z'n liveset op defqon. Toen voelde ik vreemd genoeg ook kracht en bas?