Een beetje huilen over zijn helm 
Wie zegt dat die er niet tussen staat?wrote: Ontopic: Zat In The Dark er maar tussen!
Wie zegt dat die er niet tussen staat?wrote: Ontopic: Zat In The Dark er maar tussen!
Gunz 4 Hire vind ik wel een stuk professioneler aangepakt dan het Hard Driver-concept.wrote:Doe je helm af, gay! Dit verwaarloosd echt, maar dan ook echt de scene als iedereen binnenkort gemaskerd gaat optreden. Gunz4Hire oke..
Binnen de hardcore scene had je Angerfist met een masker, dat was tof.Maar dit...
Als jullie binnenkort een Deejay zien staan met een mondkapje en turtle masker, dat ben ik.
Haha hij staat wel altijd met een helmwrote:wtf @ die artwork. dat slaat toch nergens op man. een keer een live-ideetje a la G4H, vooruit. heb hem live nooit meegemaakt maar dan zal hij toch hopelijk niet met een helm op staan?
z'n tracks zijn trouwens ook niet m'n pakkie an.
voor de rest zal hij z'n inspiratie qua uiterlijk wel hier vandaan hebben![]()
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=140471
Haha!wrote:Het is allemaal kinderachtig, masker, helm, muizenhoofd. Verkleden deed je op de basisschool en met carnaval.
In Ears, net zoals Zany het tegenwoordig doet!wrote:Zit er trouwens een koptelefoon in die helm of hoe doet ie dat?
wrote:In Ears, net zoals Zany het tegenwoordig doet!wrote:Zit er trouwens een koptelefoon in die helm of hoe doet ie dat?
Alsof Zany op een houtje moet leven :p en Fenix heb ook wel wat geld in de jump verdient, en als ambassador inc. Maak je daar maar geen zoegen omwrote:wrote:In Ears, net zoals Zany het tegenwoordig doet!wrote:Zit er trouwens een koptelefoon in die helm of hoe doet ie dat?
kost toch belachelijk veel geld , toch duurder dan een koptelefoon
voor een koptelefoon ben je even veel geld kwijt dus maakt niet zoveel uitwrote:in ears zijn toch helemaal niet fijn??![]()
de enige goeie die ik ken zijn de shure van 400 zoveel euries
Ren je steeds weg voor hem?wrote:nee deze vent weet me niet te pakken