Een remix dan?
Dat eerste stuk is toch van Gostosa?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
HHardtraxxer
- 89 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ja, en? Hard Driver z'n track wordt daar 'ingemixt', Gostosa - Sutra werd er gewoon voor gedraaid.
OT: best leuk plaatje, opzich niks mis mee.
OT: best leuk plaatje, opzich niks mis mee.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Weer niet overtuigd.. klinkt echt zo standaard als maar kan zijn 
Ik vind hard driver wel leuke platen maken, deze ook weer!
daar dacht ik ook aanwrote:Een remix dan?
aardig nummertje, meer niet!
2e climax is enige wat me boeit. Jammer want vind de 2e climax wel heel lekker ! Beter een mashupje maken met Ready 2 rock.
Overgang ...wrote:daar dacht ik ook aanwrote:Een remix dan?
Zelf vind ik er niets aan, na In The Dark had ik toch wat meer verwacht.
http://www.vrouwenovergang.nl/wrote:Overgang ...wrote:daar dacht ik ook aanwrote:Een remix dan?
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Nee, dit vind ik ook echt weer helemaal niks. Zo langzamerhand begint dit hele hard driver project voor mij persoonlijk echt de grootste flop te worden sinds Gostosa. Daarnaast baal ik er ontzettend van dat dit mijn geliefde genre moet vertegenwoordigen .. Een autocoureur in vol ornaat achter de DJ booth op een hardstyle event?
Al is het natuurlijk wel weer erg slim gedaan. Zonder die helm op zijn kop had hij waarschijnlijk nooit zo snel op de verschillende grote podia gestaan.
Al is het natuurlijk wel weer erg slim gedaan. Zonder die helm op zijn kop had hij waarschijnlijk nooit zo snel op de verschillende grote podia gestaan.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
wrote:Nee, dit vind ik ook echt weer helemaal niks. Zo langzamerhand begint dit hele hard driver project voor mij persoonlijk echt de grootste flop te worden sinds Gostosa. Daarnaast baal ik er ontzettend van dat dit mijn geliefde genre moet vertegenwoordigen .. Een autocoureur in vol ornaat achter de DJ booth op een hardstyle event?![]()
-
D
- 8 posts member since 2011
- last seen May 2013
heel de hard driver heeft me nog niet weten te bekoren!! ook deze weer niet!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeldwrote:Nee, dit vind ik ook echt weer helemaal niks. Zo langzamerhand begint dit hele hard driver project voor mij persoonlijk echt de grootste flop te worden sinds Gostosa. Daarnaast baal ik er ontzettend van dat dit mijn geliefde genre moet vertegenwoordigen .. Een autocoureur in vol ornaat achter de DJ booth op een hardstyle event?![]()
Duidelijk