Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Hard Driver - Shifting Gears (Official Decibel 2015 Anthem) (B2SR2015008)

Label
B2s Records
Catalogue number
B2SR2015008

Source: hardstyle-releases.com

M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Doe mij DB15 van Atmozfears maar.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Vind het eigenlijk wel een sterke melodie! Niet overdreven euforisch. Gewoon prima track :)

Kicks zijn wel een minpuntje
B
iRon wrote:Prima track, maar minder als anthem. Ik krijg er niet zo'n typisch Decibel gevoel bij. Misschien dat ik het na een paar keer luisteren meer ga waarderen, had ik ook met het Defqon en Intents anthem.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Mitzinator wrote:Doe mij DB15 van Atmozfears maar.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Vind het eigenlijk wel een sterke melodie! Niet overdreven euforisch. Gewoon prima track :)
Zonde van de kicks. Zoals altijd hetzelfde verhaal; laagste gaan nog, hoogste zonder kracht. Zal d'r wel bij horen denk.
Hardtraxxer
201 posts member since 2013
Kijk wat posts terug ;)
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
vind hem op het eerste gehoor tegenvallen. had ik bij het anthem van afgelopen jaar ook, maar die luister ik toch best vaak nog terug. denk dat het gewoon weer even wennen is
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:
Rickzel wrote:Vind het eigenlijk wel een sterke melodie! Niet overdreven euforisch. Gewoon prima track :)
Zonde van de kicks. Zoals altijd hetzelfde verhaal; laagste gaan nog, hoogste zonder kracht. Zal d'r wel bij horen denk.
Ja ik kan me er vaak wel overheen zetten als de kicks niet geweldig zijn, maar vind het in dit geval wel echt storend. Er zijn echt B en C producers die bij zo'n soort track een veel passendere kick zouden doen. Hij weet gewoon niet meer zo goed wat voor kick er bij zo'n soort track hoort denk ik :P na al dat raw geweld van de laatste periode.

Maar nogmaals, prima anthem verder! Dat het lijkt op Moonraker is al een groot compliment volgensmij :)
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Mag naar releases :)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
verplaatst
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
View on YouTube
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Doet me helaas helemaal niks, misschien dat het op Decibel met show wel enorm vet is. Doe mij die plaat van Atmozfears maar, beschouw ik meer als hét anthem :loving:
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Verloop van de melodie doet me een beetje denken aan Moonraker van NC en A2, niet dat de melodieën echt op elkaar lijken, maar het is meer hoe de melodie zich ontwikkelt waar ik de vergelijkenis zie en waardoor ik waarschijnlijk Moonraker in mijn hoofd had zitten na het beluisteren van deze track. Maar goed, verder pakt de track me niet, kicks zijn ook niet echt fijn