HS Single 2 tracks

Hard Driver - POW! (DWX-258)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX-258
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
Normaal niet zo'n van fan Hard Driver, maar deze track klinkt er lekker :thumbsup:
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Heel benieuwd naar deze plaat live, gaat komend weekend vast wel paar keer voorbij komen op decibel :thumbsup:
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Zo hard is die kick toch niet?
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Ik vind de kick in HD niet zo geweldig, maar volgens mij hebben ze wel een aardig korte stompende baslijn, zal live best wel lekker gaan denk ik.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Ik vind dit best een vette plaat. Prima kicks en gebruik van vocals, en de pakkende melodie in de opbouw zorgt er toch wel voor dat deze track uitspringt tussen de platen met de generieke anti/screech formule. Bewijst toch maar dat platen met een anticlimax (die redelijk standaard is) nog steeds leuk kunnen zijn voor mij. :)
Vind dit trouwens niet echt een typische Hard Driver plaat. Op de een of andere manier vind ik het meer passen bij een Act Of Rage of iets dergelijks :P
B
Jammer juist van die anti :/
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 28 days ago
pim0412 wrote:Act Of Rage
deze keuze moet je echt even uitleggen, omdat dit wel de laatste artiest is waarbij ik zon track verwacht. Dacht al direct aan hard driver toen b front m op de pre van defqon draaide, vind deze plaat ontzettend erg op Crank It Up lijken
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Ik vind het vooral veel gemeen hebben met Brain Confusion, maar het kan natuurlijk dat jij dat niet vind. :)
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
DjThera wrote:Heerlijke droge volle kick!! :love: Me likey

Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago