Break is heel sfeervol, alleen duurt het vrij lang voordat ie op gang komt. Eerste climax is niks aan, tweede is heel fijn. Gave melodie + geen pitchkicks 
Active topics in Tracks
Moderators
- 01#WUT
- 02Bass Drops
- 03Psyko Punkz - Rock Ya Attitude (Hard Driver Remix)
- 04Razor
- 05Cannibal
- 06Hard Driver Ft Diesel - Instigator
- 07Skies Fade To Black
- 08Hard Driver Ft Coone & E-Life - Swoosh Fever
- 09Ears Open
- 10Hard Driver Ft Digital Punk & MC DL - Crash ‘N Burn
- 11Hard Driver Ft Zany - Dirty South
- 12Nothing At All
- 13Da Tweekaz - Unlock The Power (Bassleader Anthem 2014) (Hard Driver Remix)
- 14Crank It Up
- 15Hard Driver Ft Frequencerz - Pitch Black
- 16Hard Driver Ft Radical Redemption - United From The Start
Source: toffmusic.com
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Lijkt wel heel erg op United From The Start.
-
B
wrote:wrote:Crank it up ... waaaaauw
Hard Driver is zich wel goed aan het promoten de laatste tijd. Prettige sfeer een tweede climax. Ik hoop alleen wel dat zijn album divers is, want hij kan zowel goede melodische als harde platen maken.
Nee, totaal niet imo.wrote:Lijkt wel heel erg op United From The Start.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Kick van Crank It Up klinkt achteraf toch minder als in LQ 
Uit zijn album trailer kun je wel iets oppikken van een bepaalde opbouw in zijn album van halve house tracks zoals Wut, tot melodische platen, tot zijn collab met Radical. Ik denk wel dat dit een divers album iswrote:Hard Driver is zich wel goed aan het promoten de laatste tijd. Prettige sfeer een tweede climax. Ik hoop alleen wel dat zijn album divers is, want hij kan zowel goede melodische als harde platen maken.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
View on YouTube
Nothing At All @2:50 - 4:25
Nothing At All @2:50 - 4:25
Iemand enig idee of dit album 'Fulls' bevat? 
Ga ik wel van uit. Bijvoorbeeld Bass Drops is al enige tijd geleden gereleased en die track staat ook op het album. Dan denk ik dat de andere platen ook fulls zijn?wrote:Iemand enig idee of dit album 'Fulls' bevat?
Dirty Workz kennende zullen het wel fulls zijn ja, is normaal ook.wrote:Ga ik wel van uit. Bijvoorbeeld Bass Drops is al enige tijd geleden gereleased en die track staat ook op het album. Dan denk ik dat de andere platen ook fulls zijn?wrote:Iemand enig idee of dit album 'Fulls' bevat?
Niet zoals die trieste bedoeling van Fusion enz die er 2 jaar over doen
Lets hope so!wrote:Dirty Workz kennende zullen het wel fulls zijn ja, is normaal ook.wrote:Ga ik wel van uit. Bijvoorbeeld Bass Drops is al enige tijd geleden gereleased en die track staat ook op het album. Dan denk ik dat de andere platen ook fulls zijn?wrote:Iemand enig idee of dit album 'Fulls' bevat?
Niet zoals die trieste bedoeling van Fusion enz die er 2 jaar over doen
-
QHardtraxx Veteran
Is dan ook het enige boeiende aan dit nummer, want dee kicks klinken echt niet.wrote:Me-ters kippenvel bij de break.
Inderdaad vette track, maar geen kippenvelwrote:Geen kippenvel, wel vette track!
Toffe plaat, Skies Fade to Black!
Album is inderdaad veelbelovend, kijk er het meest naar uit van alle albums die uit komen dit najaar.. Vind ook de collabs op dit album erg goed tot nu toe
Album is inderdaad veelbelovend, kijk er het meest naar uit van alle albums die uit komen dit najaar.. Vind ook de collabs op dit album erg goed tot nu toe
-
A
Net Crank It Up voor het eerst gehoord en wat een dikke plaat zeg. Heerlijk bombastische break, geweldige sfeer. De anticlimax die daarna komt stoor ik me vreemd genoeg helemaal niet aan in deze, vind hem wel goed uitgevoerd en hij klinkt gewoon wel lekker. Kicks vind ik heerlijk beuken en die climax met melodie
Ga dit album toch maar eens goed in de gaten houden
Ga dit album toch maar eens goed in de gaten houden
Vette sfeer in het begin maar rest van de plaat is net niets voor mij. Wellicht na een paar keer luisteren
-
QHardtraxx Veteran
wrote: 'Swoosh Fever' with Coone & E-Life is done! So happy how this one turned out
#PointBreak #Album #SwooshFever
Die opbouw van dirty south
Echt een lekkere track, (beetje hardbass anthem sfeer
?)
Echt een lekkere track, (beetje hardbass anthem sfeer
Gaat de OP hier trouwens ook nog ge-update worden? 
-
QHardtraxx Veteran
Nee.