Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

Hard Driver - Mission For Disaster

Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Artiest: Hard Driver

Track(s): Mission For Disaster

Sample/video:
View on YouTube
58:43

Bron: YT
Last edited by Paultheone on 20 Feb 2016 16:48, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Klinkt grappig, maar word eigenlijk schijtziek van al die ongeïnspireerde kut anti's. Alleen types zoals Delete weten mij op dit gebied te vermaken, maar dat komt ook door de kicks :P
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
HQ link toegevoegd aan de OP
Hardtraxxer
302 posts member since 2013
last seen Oct 2021
TSFH wrote:Klinkt grappig, maar word eigenlijk schijtziek van al die ongeïnspireerde kut anti's. Alleen types zoals Delete weten mij op dit gebied te vermaken, maar dat komt ook door de kicks :P

Dit, en wat is die BPM laag zeg.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Vind dit verre van ongeinspireerd. Het is inderdaad een anti, maar die zijn toch niet per definitie meteen slecht?

Aparte geluidjes, veel drive, kick is wat "subtieler" past er gewoon goed bij. Prima track eigenlijk :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Dacht even toen die anti er in kwam dat ik naar een freestyle plaat zat te luisteren :$ Ik had juist verwacht dat hier een overdreven harde kick onder zou moeten, maar dat bleef uit. Ik denk niet dat ik deze plaat nog een keer op zal zetten. :)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Niet zo speciaal imo.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:Vind dit verre van ongeinspireerd. Het is inderdaad een anti, maar die zijn toch niet per definitie meteen slecht?

Aparte geluidjes, veel drive, kick is wat "subtieler" past er gewoon goed bij. Prima track eigenlijk :)
Anti's zijn niet slecht als ze goed uitgevoerd zijn ja, dit klinkt voor mij een beetje inspiratieloos en daarom vind ik het niks.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Ik vind m heerlijk. Vooral die climax :love:
S
Exterkate wrote:Vind dit een bizar vette track. Ik had echt een 'wow-monentje' afgelopen zaterdag in het Sportpaleis toen die kick er in kwam :drool:
Dit dus! Had ik eigenlijk bij al zijn nieuwe tracks haha. Kan zoiets live altijd enorm waarderen maar als ik het thuis opzet vind ik er vaak geen balletent aan.