Moest hem een paar keer luisteren, maar hij klinkt toch wel erg vet.
Active topics in Tracks
Moderators
- Exploration (Hardbass 2014 Anthem/Theme)YouTube
-
B
Hard Driver is erg sterk bezig de laatste tijd 
-
S
tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Net als jou spelling...wrote:tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Jou spelling of jouw spelling?wrote:Net als jou spelling...wrote:tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Biezonder, zo heb ik het nog nooit iemand zien schrijven..wrote:tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders
-
B
Misschien bedoelt hij bierzonder, dan betekent het dat het dus wel speciaal is 
De ironiewrote:Net als jou spelling...wrote:tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders
wrote:Biezonder, zo heb ik het nog nooit iemand zien schrijven..wrote:tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders
Bietje bie is niet bah
Heel vet, voor het eerst sinds lange tijd weer kippenvel in een break van een melodieuze track.
Dikke sfeer, dikke vocal, kicks zijn ook prima in orde
Gedurfde keuze van b2s om Hard Driver het anthem te laten maken (aangezien hij zeker niet de meest bekende op de line-up is), maar die keuze heeft zeer goed uitgepakt imo.
Vet anthem
Dikke sfeer, dikke vocal, kicks zijn ook prima in orde
Gedurfde keuze van b2s om Hard Driver het anthem te laten maken (aangezien hij zeker niet de meest bekende op de line-up is), maar die keuze heeft zeer goed uitgepakt imo.
Vet anthem
-
IHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2013
- last seen May 2014
Ja, met de intro van Zany & The Beholder - To Protect And Serve (Digital Punk Remix)....
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Goeie plaat! Had al zo'n vermoede dat Hard Driver deze had geproduceerd. 
Hard Driver produced de laatste tijd gave shit 
-
B
Heb hem nu al aantal keren afgespeeld, heerlijk gewoon 
Zoals altijd bij Hard Driver: Simpel, weinig gevoel in de synth, laffe kicks.
Neh, vind hier niets aan.
Neh, vind hier niets aan.
wrote:Heb hem nu al aantal keren afgespeeld, heerlijk gewoon
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
-
A
[youtube]filmpje![/quote]
zo goed
en eindelijk zonder die belachelijke helm
en eindelijk zonder die belachelijke helm
Als je de sounds doortrekt die je hoort op lage kwaliteit naar wat hij in de trailer laat horen.. Klinkt erg vet!
Enige minpuntje misschien: lange break had misschien een langer midintro verdiend voor de balans. Echter, als ik daarom moet gaan zeuren weet je dat het eigenlijk ook allemaal dik in orde is.
Enige minpuntje misschien: lange break had misschien een langer midintro verdiend voor de balans. Echter, als ik daarom moet gaan zeuren weet je dat het eigenlijk ook allemaal dik in orde is.
Sterk anthem, gelijk ook de eerste Hard Driver plaat die ik vet vind. Vooral de kicks zijn er bizar veel op vooruit gegaan, in combinatie met deze simpele melodie weet het heel goed die Hard Bass sfeer neer te zetten, sluit mooi aan bij het thema. Ook de koorzang komt hier erg goed tot zijn recht, blij dat er geen interessant lulverhaal in de break zit verwerkt.
Waar Qlimax steeds faalt heeft Hard Bass eigenlijk altijd wel een interessant anthem.
Waar Qlimax steeds faalt heeft Hard Bass eigenlijk altijd wel een interessant anthem.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
amen!
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Wow!