Proficiat Hard Driver, echt een dik anthem 
Active topics in Tracks
Moderators
- Exploration (Hardbass 2014 Anthem/Theme)YouTube
Echt een lekker nummer, een van de beste anthems!
Eindelijk weer een anthem die een goeie sfeer neerzet. Geniale plaat.
Zozo, aangenaam verrast! Beste plaat van hem tot nu toe en ook meteen het beste anthem (samen met die van Q-Base van Ran-D) sinds tijden 
Zowaar weer eens een goed anthem.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Fantastisch Anthem, heerlijke sfeer, opbouw, kicks etc 
Erg goede track. Blij dat de kicks 100x beter zijn dan in zijn vorige werk.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Ben sowieso wel Hard Driver fan maar deze is wel erg lekker 
-
EHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen May 2016
Zeker wel een goede plaat van hem. Maar niks speciaals.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Hele sterke plaat! wel korte plaat.
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
View on YouTube
@28:12
Eindelijk weer een echt anthem-gevoel bij dit nummer en niet een gewone plaat die als anthem gebruikt wordt.
@28:12
Eindelijk weer een echt anthem-gevoel bij dit nummer en niet een gewone plaat die als anthem gebruikt wordt.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Voor een anthem wel aangezien de laatste paar jaren alleen maar kut anthems worden geproduceerdwrote:Wel vet nummer maar zo speciaal is het toch ook weer niet?
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
Ik vind het ook een heerlijk anthem !! Die koorzang doet het heel goed, climax is moment om vol uit je plaat te gaan 
Dit dus, ik snap alle cumreacties niet zo goed.wrote:Wel vet nummer maar zo speciaal is het toch ook weer niet?
Dat heeft echt niks te maken met hoe deze plaat zelf.wrote:Voor een anthem wel aangezien de laatste paar jaren alleen maar kut anthems worden geproduceerd
Heel gaaf anthem! Goede plaat van Hard Driver. 
Anthems in het algemeen? Of de anthems voor HB? Dat is voor zover ik weet één van de weinige grote feesten waar nog goede anthems voor gemaakt worden.wrote:Voor een anthem wel aangezien de laatste paar jaren alleen maar kut anthems worden geproduceerdwrote:Wel vet nummer maar zo speciaal is het toch ook weer niet?
Ik vind er eigenlijk niet zo veel aan..
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
In het algemeen. Maar idd, de meeste anthems voor HB zijn op zich nog wel redelijk te doen!wrote:Anthems in het algemeen? Of de anthems voor HB? Dat is voor zover ik weet één van de weinige grote feesten waar nog goede anthems voor gemaakt worden.wrote:Voor een anthem wel aangezien de laatste paar jaren alleen maar kut anthems worden geproduceerdwrote:Wel vet nummer maar zo speciaal is het toch ook weer niet?
Hoe meer troep ik op de releasespagina hoor hoe meer ik deze ga waarderen.
-
S
gewaag gewaagd maar hij knalt wel lekker 
gewaagd?wrote:gewaag gewaagd maar hij knalt wel lekker
Heel vet!
De meeste Hard Bass anthems weten me wel te boeien
De meeste Hard Bass anthems weten me wel te boeien
Eén van de betere anthems van de laatste jaren!! Thumbs up 
Ik vind het allemaal maar simpel klinken hoor. Snap niet wat mensen hier zo goed aan vinden.
Die coone'ish sound doet me ook helemaal niets, erg saai allemaal en zonder drive. De kicks van Hard Driver zijn altijd onder de maat, ondanks dat ze vooruitgaan. De opbouw naar de climax geeft wel een beetje een HardBass gevoel... Maar dan zijn de noten in de climax super ver uit elkaar, waardoor er awkward pauzes in de melodie zitten waardoor je niet 't lekkere energieke hardstylegevoel mee krijgt.
Die coone'ish sound doet me ook helemaal niets, erg saai allemaal en zonder drive. De kicks van Hard Driver zijn altijd onder de maat, ondanks dat ze vooruitgaan. De opbouw naar de climax geeft wel een beetje een HardBass gevoel... Maar dan zijn de noten in de climax super ver uit elkaar, waardoor er awkward pauzes in de melodie zitten waardoor je niet 't lekkere energieke hardstylegevoel mee krijgt.
Met die pauzes ben ik het wel met je eens. Maar voor de rest een heerlijke Hard Bass anthemwrote:Ik vind het allemaal maar simpel klinken hoor. Snap niet wat mensen hier zo goed aan vinden.