Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Mystery solved!! Ik zal meteen de YT titel aanpassen 
Die Hard Driver is lekker bezig. Ik blijf zijn mid-intro's heerlijk vinden. Ben benieuwd naar de HQ (vooral voor de kicks)
heb je een mirror?wrote:Mystery solved!! Ik zal meteen de YT titel aanpassen
Ik heb een spiegel ja.wrote:heb je een mirror?wrote:Mystery solved!! Ik zal meteen de YT titel aanpassen
Ennnnn ook dit filmpje heeft een copyright claim gekregen en hierdoor is dus mijn youtube acc gebanned met alle andere filmpjes erbij waaronder die MiM supremacy anthem, nieuwe RR nummers etc noem het maar op. Wat kunnen ze toch kinderachtig doen vanwege een LQ filmpje gefilmt op een feestje...
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ja gaat echt nergens over! Vaak is de kwaliteit inderdaad niet eens je van het, en toch verwijderen stelletje kleuters daarwrote:Ennnnn ook dit filmpje heeft een copyright claim gekregen en hierdoor is dus mijn youtube acc gebanned met alle andere filmpjes erbij waaronder die MiM supremacy anthem, nieuwe RR nummers etc noem het maar op. Wat kunnen ze toch kinderachtig doen vanwege een LQ filmpje gefilmt op een feestje...
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Gooi ze op vimeo?wrote:Ennnnn ook dit filmpje heeft een copyright claim gekregen en hierdoor is dus mijn youtube acc gebanned met alle andere filmpjes erbij waaronder die MiM supremacy anthem, nieuwe RR nummers etc noem het maar op. Wat kunnen ze toch kinderachtig doen vanwege een LQ filmpje gefilmt op een feestje...
Ja dat is dus het probleem man, ik ben dus mn account kwijt en tevens alle filmpjes xDwrote:Gooi ze op vimeo?wrote:Ennnnn ook dit filmpje heeft een copyright claim gekregen en hierdoor is dus mijn youtube acc gebanned met alle andere filmpjes erbij waaronder die MiM supremacy anthem, nieuwe RR nummers etc noem het maar op. Wat kunnen ze toch kinderachtig doen vanwege een LQ filmpje gefilmt op een feestje...
ik ga dit weekend naar Wish, als Digital Punk ze dan weer draait zal ik ze ff opnieuw filmen en zet ik ze wel op vimeo haha xD
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Kijk uit naar het album !
Echt spijtig dat hij deze zelf niet speelde op defqon (of dat ik hem alleszins niet gehoord heb tijdens zijn set)
-
GHardtraxxer
- 101 posts member since 2013
- last seen May 2017
haha je wilt niet weten hoevaak ik deze gefilmd heb op een set van e-force. dacht serieus dat 't een tba van e-force was, maar kom er dus nu achter dat deze van hard driver is. wat een

-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Is er eigenlijk al iets bekend over wanneer z'n album gereleasd word?wrote:![]()
Kijk uit naar het album !![]()
Echt spijtig dat hij deze zelf niet speelde op defqon (of dat ik hem alleszins niet gehoord heb tijdens zijn set)
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nope. 
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Aah jammer!! thnx voor de heads upwrote:Nope.
Vet nummer maar de melodie heeft wel veel weg van Francesco Zeta - Tragedy en Kasparov - Hellraising.
Dafuq het youtube filmpje doet het weer O_o
is mijn account terug O_O?!
lolwrote:Dafuq het youtube filmpje doet het weer O_o
Zelfs youtube kan dit mooie nummer niet weg krijgen
wrote:lolwrote:Dafuq het youtube filmpje doet het weer O_o
Zelfs youtube kan dit mooie nummer niet weg krijgen