Sick 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Hard Driver & B-Front - State of Perfection (DWX088)
- Label
- Dirty Workz
- Catalogue number
- DWX088
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik weet niet. Ik vind het op zich een prima plaat, maar als je dit naast de platen van B-Front in 2011 zet vind ik dit toch minder.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
leuke track, al lijkt het me meer een b-front solo plaat 
-
SHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
Pitch... kicks... blegh.. helaas.
Tering vette plaat, ongetwijfeld vetste release op DWX ooit inderdaad.
Indd, ik vind die kicks in het intro echt super slap! Zonde..wrote:Zo zo veel vetter zijn met andere kicks, en dan heb ik het nog niet eens over de pitch. Alles eromheen is gruwelijk.
Precies hoe ik er ook over denk.wrote:Ik weet niet. Ik vind het op zich een prima plaat, maar als je dit naast de platen van B-Front in 2011 zet vind ik dit toch minder.
Dikke drive in dit nummer. Verder niet zo bijzonder. Intro kicks zijn prima te doen, maar t pitchen is jammer genoeg wat minder.
Dikke plaat, dikke sfeer! En ik blijf er bij, die pitch kicks hadden echt niet gehoeven, erg zonde! Wat ik ook zonde vind is het tempo, dat mist nogal.. Verder dikke track, vette melodie!
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Typisch B-Front dit, heerlijke sfeer!
Deze moet ik zo snel mogelijk op een feestje horen
!
Deze moet ik zo snel mogelijk op een feestje horen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kicks
Echt echt heel erg zonde.
Ben ik het mee eens.wrote:Gru-we-lijk nummer![]()
Echt super!! voor mij tot nu toe beste nummer van 2012. Die sfeer, de vocals, kicks, melodie, opbouw
Het enige minpuntje (jaja) zijn de pitckicks in de climax, die hadden voor mij echt niet gehoeven. Maar wat een supernummer dit!!!
Heel vet nummer, vette sfeer zit er weer in de track. Beetje Virus-achtige screeches in de Mid.
Vocals passen er goed bij en een goed uitgewerkte melodie. Alleen zoals meerdere al zeiden jammer van de pitchkick zit totaal geen kracht in.
Vocals passen er goed bij en een goed uitgewerkte melodie. Alleen zoals meerdere al zeiden jammer van de pitchkick zit totaal geen kracht in.
Deed mij gister live niet zo veel door de vreselijk zwakke kicks (en dan heb ik het nieteens over de pitchkicks).. echt doodzonde want het idee van de plaat is geweldig!
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
sowieso vette plaat!
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
ik vind die kicks eigenlijk wel leuk zo in de climax maar ik ben iemand die zich in t algemeen daar niet aan stoort(pitchkicks).
verder is t een erg dikke plaat! die gaat vaker gedraait worden
verder is t een erg dikke plaat! die gaat vaker gedraait worden
Live vielen die kicks wel hard tegen eigenlijk, al stond het geluid niet echt optimaal. Hopelijk wat beter in het Klokgebouw 
Inderdaad. Pitchkicks zijn al niet echt mooi op deze manier en dan zijn ze ook nog is slap..wrote:Live vielen die kicks wel hard tegen eigenlijk, al stond het geluid niet echt optimaal. Hopelijk wat beter in het Klokgebouw
Het ging me niet eens om het pitchen eigenlijk, vond de kicks gewoon niet genoeg aanwezig, te zacht.
ik vind de kicks matig hier en die pitch is zoooo onnodig. 
Heb hem afgelopen zaterdag ook ff actief beluisterd. Die kicks zijn echt heeeeel matig.
De rest is werkelijk geweldig
De rest is werkelijk geweldig