Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Hard Attakk - Kountdown (A2REC101)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC101
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
dylanleijten wrote:Wil ie nou als The Prophet, Elkabass en Hard Attakk floppen?
??
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Vind dit echt een dikke plaat en kijk misschien wel als enigste oprecht uit naar deze act :thumbsup: :woot:
Hardtraxxer
225 posts member since 2013
last seen Oct 2020
SkiggyRapz18 wrote:Vind dit echt een dikke plaat en kijk misschien wel als enigste oprecht uit naar deze act :thumbsup: :woot:
Dit. Hoewel de kick best kut is vind ik de rest wel leuk gedaan. Ben benieuwd :D
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Dit is echt... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
"Hard Attakk" :lol:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wat ontiegelijk slecht :lol:
Hardtraxxer
62 posts member since 2014
last seen Jan 2016
:corn:
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 23 hours ago
nee alsteblieft stop ermee hou op :lol: , bah :sick:
Hardtraxxer
391 posts member since 2008
last seen May 2026
Dit ook weer, een nieuw jaar zeker dat er weer kansloze acts ontstaan :yawn:
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
johnnie wrote:
ThaBomba. wrote:Ja leuk, de zoveelste poging tot een hype. Doei.
Wat ik dan niet snap is dat ze geheimzinnig gaan doen over welke dj's het zijn. Minus Militia was als enigste echt een hype geworden en toen zeiden ze meteen wie het waren.

Dit is waarschijnlijk omdat niemand Zentiments kent. Dus als ze gelijk zouden zeggen uit welke dj's Hard Attak bestaat boeit niemand het wat, want niemand kent Zentiments. Op deze manier krijgen ze toch veel aandacht. Dit is een trucje wat bij elk genre al een tijdje gebruikt wordt met nieuwkomers. Primfire - Owlman is bijvoorbeeld net zoiets.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Deze heet dus Kountdown. Weer erg Kreatief van Dov.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Ik heb de track niet geluisterd, maar ik ben ook bang dat ik het niets ga vinden. De namen van de acts, incl. tracks zijn echt drama.
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
Chroman wrote:Deze heet dus Kountdown. Weer erg Kreatief van Dov.
ha..
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
SkiggyRapz18 wrote:Vind dit echt een dikke plaat en kijk misschien wel als enigste oprecht uit naar deze act :thumbsup: :woot:
Ben er ook benieuwd naar! Al slaat de naam natuurlijk nergens op :x
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Meer heart attack. Jezus wat kut
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Pipa wrote:Meer heart attack.
Crea Bea zeg >.<
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Kick klinkt nergens naar, aftellen naar de climax :sleep: , ontzettend saaie screechpatronen, lelijke sounds, 0 originaliteit, kut naam, idiote pakjes, geen interessante artiesten (verre daarvan). Hou hier asjeblieft mee op :cry:
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 23 hours ago
bah :sick:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Het bestáát niet dat hier enige vorm van moeite in is gestoken. Als ik zondagochtend na een avondje drinken wakker word en me naar het latrine begeef om te schijten komt er zonder problemen nog betere muziek uit. :sleep:
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
fflkkr wrote:
johnnie wrote:
ThaBomba. wrote:Ja leuk, de zoveelste poging tot een hype. Doei.
Wat ik dan niet snap is dat ze geheimzinnig gaan doen over welke dj's het zijn. Minus Militia was als enigste echt een hype geworden en toen zeiden ze meteen wie het waren.

Dit is waarschijnlijk omdat niemand Zentiments kent. Dus als ze gelijk zouden zeggen uit welke dj's Hard Attak bestaat boeit niemand het wat, want niemand kent Zentiments. Op deze manier krijgen ze toch veel aandacht. Dit is een trucje wat bij elk genre al een tijdje gebruikt wordt met nieuwkomers. Primfire - Owlman is bijvoorbeeld net zoiets.
Maar Primefire - Owlman is gewoon echt een dikke track
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Die snare voor de climax, duidelijk prophet...

Vond zijn album opzich nog redelijk maar wat ie nou weer allemaal aan het doen is :/
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Dov kon natuurlijk niet achterblijven met zo'n supergaaf en stoer pakje.

:sick:

Over het nummer: Ongelofelijk simpel en saai. Die kick kan ik zelfs nog maken, verder zijn het alleen wat screeches (als je dat zo kan noemen), wat snares en wederom tenenkrommend slechte vocals, die ook nog eens schaamteloos zijn overgenomen van TNT.

Belachelijk dat dit soort meuk op zulke grote labels uit mag komen en dat bijvoorbeeld Authentic hun tracks nog niet op een groot label gereleased krijgen, terwijl die tracks naar mijn mening een stuk beter in elkaar zitten en daarnaast WEL boeiend zijn.
C
Hardtraxxer
86 posts member since 2015
last seen Apr 2020
Persoonlijk helemaal klaar met Dov, gebruik zijn echte naam maar want zowel The prophet als Elkabass als Hard Attakk is echt helemaal niks waard.

Weet niet of ik mezelf meer erger aan de zwaar gefoorceerde Prophet/Hard attakk kicks of hoe the Prophet zichzelf hyped.
Iig misschien is het een beter idee om de deuren van de studio voorgoed op slot te doen en gewoon lekker Scantraxx te gaan managen.
Hardtraxxer
252 posts member since 2014
last seen Dec 2016
coenvc wrote:Persoonlijk helemaal klaar met Dov, gebruik zijn echte naam maar want zowel The prophet als Elkabass als Hard Attakk is echt helemaal niks waard.

Weet niet of ik mezelf meer erger aan de zwaar gefoorceerde Prophet/Hard attakk kicks of hoe the Prophet zichzelf hyped.
Iig misschien is het een beter idee om de deuren van de studio voorgoed op slot te doen en gewoon lekker Scantraxx te gaan managen.
Ja dit dus! Dov je tijd is gwn voorbij, accepteer het eens!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Als je de reacties onder het bericht van Hard News ook bekijkt (waarin ze vertellen dat er nu 2 previews online staan van Hard Attakk)

Echt alleen maar negatieve reacties... Als ze zelfs op facebook al worden uitgekotst :oh: