Tomorrow preview time!!
GUNZ FOR HIRE - This is Los Angeles
Source: hardstyle-releases.com

Tomorrow preview time!!
GUNZ FOR HIRE - This is Los Angeles
Brooklyn kende ik niet eenswrote:Inderdaad, net als brooklyn. Alleen die vond ik net wat leuker, origineler en pakkender dan deze..
Haha waar was jij deze zomer/lente? Platgedraaid door Ran-D, Adaro en Digital Punkwrote:Brooklyn kende ik niet eenswrote:Inderdaad, net als brooklyn. Alleen die vond ik net wat leuker, origineler en pakkender dan deze..Die vind ik een stuk vetter nu ik hem zo hoor.
Haha nee ik zou hem ongetwijfeld wel eens gehoord hebben hoor, maar had niet de link gelegd dat dat een G4H plaat was.wrote:Haha waar was jij deze zomer/lente? Platgedraaid door Ran-D, Adaro en Digital Punkwrote:Brooklyn kende ik niet eenswrote:Inderdaad, net als brooklyn. Alleen die vond ik net wat leuker, origineler en pakkender dan deze..Die vind ik een stuk vetter nu ik hem zo hoor.
het probleem met gunz for hire platen tegenwoordig..wrote:maar had niet de link gelegd dat dat een G4H plaat was.
Dit, ik vind hier dus echt niks speciaals aan.wrote:Ik vind dit dus echt een intens saaie plaat.
Ook hetzelfde hier! Heb ik trouwens ook met de laatste tracks van Ran-Dwrote:Dit, ik vind hier dus echt niks speciaals aan.wrote:Ik vind dit dus echt een intens saaie plaat.
wtfwrote:Dit doet mij op de 1 of andere manier denken aan Snelkookpan Frequencerz Edit..
jij leest echt niet goed he, er is al een preview van G4h