Twee Dikke Beukers
Vooral Evolution Complete knalt lekker door
Vooral Evolution Complete knalt lekker door
Ik denk het juist niet, als ie al drie keer op defqon is gedraaid. Ze zullen er denk ik vaakwrote:Put it on!![]()
Evolution complete ook redelijk lekker. Al wordt denk ik een gevalletje Crossroads, die ga je weinig horen.
Die vind ik juist heerlijk. Zo duister, beetje hiphopinvloeden, werkt wel voor mij.wrote: En de Break van put it on.
Daar ben ik het dan wel mee eens. Melodie is juist prima als hij is. Hoop ook dat ze niet TE veel anticlimax gaan gebruiken, maar we gaan op Decibel zien wat ze tot nu toe hebben.En vind het erg jammer dat Ran-D die 2e climax in EC weer een anti moest doen. Daar hadden ze gewoon de melo door moeten trekken.
Als je de melo bedoelt die je ook in de mid-intro hoort, die wordt wel door getrokken maar pas na de 2de anti als een outrowrote:En vind het erg jammer dat Ran-D die 2e climax in EC weer een anti moest doen. Daar hadden ze gewoon de melo door moeten trekken.
alphatwins Alpha Twins
Next release on A² Records @GunzForHire "Put It On" and "Evolution Complete". Available on august 15th.
wrote:Beiden ijzersterk! Put It On heeft zo'n gigantisch vette sfeer in die plaat! Ik ben echt verliefd op dat plaatje.
Evolution Complete gaat ook volgas erop, leuke rauwe track.