Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Single 2 tracks

Gunz For Hire - Massacre

Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Met het 'grote verschil' duid ik op hetgeen waar je gelijk verschil in hoort tussen Vazard en Delete... Feit is dat er 100.000 kleine verschillen tussen beide kicks zitten, vandaar dat ik 'grote' er voor zette zodat de mierenneukers niet gelijk gaan huilen dat mijn genoemde verschil niet het enige is... Misschien had ik beter 'meest herkenbare verschil' van moeten maken, ook goed.

Een Delete plaat herken je binnen een seconde, klopt. Een Wildstylez plaat ook. Maar dat zegt niks over of hij uniek is ja of nee. Is Wildstylez dan ook uniek omdat niemand anders dezelfde kick heeft? Zoals ik net dus ook al zei, is in dat opzicht IEDEREEN uniek tenzij je iemand kopieert, maar dat vind ik dus mierenneukerij.
A
Eentonig of niet, ik blijf de vrijwel alle platen van G4H gruwelijk vet vinden. De liveacts zijn vaak meer van hetzelfde inderdaad maar voor mij betekent dat dat ik het altijd heerlijk vind :) Kwestie van smaak
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
IK krijg hier geen genoeg van :D. Ik persoonlijk vind dit een van de vetste G4H platen die er zijn.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Elexz wrote:Met het 'grote verschil' duid ik op hetgeen waar je gelijk verschil in hoort tussen Vazard en Delete... Feit is dat er 100.000 kleine verschillen tussen beide kicks zitten, vandaar dat ik 'grote' er voor zette zodat de mierenneukers niet gelijk gaan huilen dat mijn genoemde verschil niet het enige is... Misschien had ik beter 'meest herkenbare verschil' van moeten maken, ook goed.

Een Delete plaat herken je binnen een seconde, klopt. Een Wildstylez plaat ook. Maar dat zegt niks over of hij uniek is ja of nee. Is Wildstylez dan ook uniek omdat niemand anders dezelfde kick heeft? Zoals ik net dus ook al zei, is in dat opzicht IEDEREEN uniek tenzij je iemand kopieert, maar dat vind ik dus mierenneukerij.
Haha, je snapt zelf toch ook wel dat je Wyldstylez niet herkend omdat hij uniek is (niet meer iig). Hy heeft inmiddels zon grote stempel gedrukt op de scene en je hoort hem overal en vaak, tuurlijk herken je die platen direct.
Delete platen sprongen er in het begin gewoon heel erg uit. De eerste keer dat ik Syndrome hoorde dacht ik, "wow, wtf is dit?! klinkt bijzonder, maar gruwelijk". Zelfde geldt voor Vazard.
Maargoed, als jij Delete niet uniek vindt dan vraag ik me heel erg af wat een artiest moet brengen om in jouw ogen uniek te zijn... Een technoplaat uitbrengen ofzo?!
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Oke, 1. Als iemand op die manier 'Nederlands' gaat praten neem ik die persoon gelijk al niet meer serieus. en 2. Ik heb nergens gezegd dat Delete niet uniek is. Ik heb alleen iemand tegengesproken die beweerde dat zijn sound, wat insane multi-interpretabel is, uniek is, met de reden dat het dus multi-interpretabel is.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Delete heeft vrij weinig met deze plaat te maken, dus laten we het welles nietes maar even afkappen of voortzetten via PM aub.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik begin deze plaat steeds meer te waarderen :D En dat telefoongesprek is echt nice haha :P
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
R
Deze blijft dik :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Rawbin wrote: En dat telefoongesprek is echt nice haha :P
Vetste vd plaat
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Rawbin wrote:Ik begin deze plaat steeds meer te waarderen :D
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Rawbin wrote:Ik begin deze plaat steeds meer te waarderen :D En dat telefoongesprek is echt nice haha :P
Die skip ik altijd :huh:
R
Wordt tijd voor release
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
AndyAsteroids wrote:Eentonig of niet, ik blijf de vrijwel alle platen van G4H gruwelijk vet vinden. De liveacts zijn vaak meer van hetzelfde inderdaad maar voor mij betekent dat dat ik het altijd heerlijk vind :) Kwestie van smaak
Eens!
Al hun tracks heb ik altijd vet gevonden! Muse - Uprising (G4H Bootleg) is ook zo vet! Meters kippevel altijd! :)
R
Analoxx wrote:
AndyAsteroids wrote:Eentonig of niet, ik blijf de vrijwel alle platen van G4H gruwelijk vet vinden. De liveacts zijn vaak meer van hetzelfde inderdaad maar voor mij betekent dat dat ik het altijd heerlijk vind :) Kwestie van smaak
Eens!
Al hun tracks heb ik altijd vet gevonden! Muse - Uprising (G4H Bootleg) is ook zo vet! Meters kippevel altijd! :)
:thumbsup:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Vincent_ wrote:
Rawbin wrote: En dat telefoongesprek is echt nice haha :P
Vetste vd plaat
absoluut!
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Het telefoongesprek is heel vet gedaan maar ik raak t na een tijdje toch wel zat
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Reviral wrote:Wordt tijd voor release
Idd vind het een geweldige track :thumbsup:
R
hurricane wrote:
Reviral wrote:Wordt tijd voor release
Idd vind het een geweldige track :thumbsup:
Ik vind het ook slecht dat er nog geen HQ is van swagger :thumbdown:
W
ongehoord dik deze track :clap:
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Beste G4H track imo :worship:
R
Squid wrote:Beste G4H track imo :worship:
:thumbup: :thumbup:
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Echt een track die je live moet horen. Vond er eerst niet zoveel aan, maar na een paar keer live meegemaakt te hebben ben ik om. Erg lekker!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Vind er niks aan. standaard G4H plaatje. :yawn:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
It's the motherf*cking Massacre!

Coming the 28th of August on A² Records