Waarom dikgedrukt? Ook is hij al verwijderd, tenminste als je op 1 van de tracks klikt
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Released Single 2 tracks
Gunz For Hire feat. Ellie - Sorrow (A2REC052)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC052
- 01Sorrow (Original Mix)
- 02Sorrow (Radio Edit)
-
THardtraxxer
- 153 posts member since 2009
- last seen 2 days ago
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik heb het idee dat hij pas gekocht kan worden om 19.00 als de clip online is...
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ja boeiend, na 2 jaar kan je toch nog eventjes extra wachten. :')wrote:Ik heb het idee dat hij pas gekocht kan worden om 19.00 als de clip online is...
Vet nummer hoor. Nog niet zo vaak live gehoord dus daar heb ik mazzel mee.
-
N
Mee eens. Gruwelijke plaat, en ik heb 'm eigenlijk amper gehoord het laatste half jaar - al ben ik ook niet zo heel veel naar feestjes geweest. Goeie shit!wrote:Eindelijk gaat hij komen!
Dit maar toch ben ik hem aardig zat.wrote:Ik heb hem eigenlijk alleen maar live op feesten gehoord, nooit thuis opgezet.
Heeft erg lang geduurd, maar blijft niettemin een gigantisch dikke plaat
. Voornamelijk live een genot om mee te maken!
Dus deze wordt vandaag gewoon gereleased? Lijkt me sterk aangezien ze het op social media alleen maar over de clip hebben (ook iets wat gewoon overbodig is na 2 jaar imo).
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Waarschijnlijk was hardstyle.com te vroeg met de download en komtie vanavond om 7 uur online tegelijk met de clipwrote:Dus deze wordt vandaag gewoon gereleased? Lijkt me sterk aangezien ze het op social media alleen maar over de clip hebben (ook iets wat gewoon overbodig is na 2 jaar imo).
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hardstyle @hardstyle 10uwrote:Waarschijnlijk was hardstyle.com te vroeg met de download en komtie vanavond om 7 uur online tegelijk met de clipwrote:Dus deze wordt vandaag gewoon gereleased? Lijkt me sterk aangezien ze het op social media alleen maar over de clip hebben (ook iets wat gewoon overbodig is na 2 jaar imo).anders zijn het gewoon de grootste bitches op aarde...
.@Gunz For Hire feat. Ellie - Sorrow will be available tonight at 19.00 (GMT+1)
Aldus Hardstyle.com op twitter
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Inderdaad, en ook naar de intro en outro.. sinds hun er maanden over gedaan hebben...wrote:Ben benieuwd naar de clip
epic, de clip ook, jammer dat het 2 jaar duurde ofso 
Clip vind ik erg vet!
Ben inderdaad ook benieuwd naar de intro/outro
Ben inderdaad ook benieuwd naar de intro/outro
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Vetste clip in tijden! 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Is nu te downloaden op hardstyle.com! Lengte maar liefst ruim 7 minuten 
Was de plaat al helemaal zat, maar door de clip toch wel weer kippenvel momentjes!
ga hem zeker halen
ga hem zeker halen
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
dat is de original mix en de radio edit bij elkaarwrote:Is nu te downloaden op hardstyle.com! Lengte maar liefst ruim 7 minuten
Last edited by Backstabber on 11 Jul 2013 19:22, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wtf. Geen intro, een outro.wrote:dat is de original mix en de radio edit bij elkaarwrote:Is nu te downloaden op hardstyle.com! Lengte maar liefst ruim 7 minutende original mix is 4:25
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Intro zullen ze wel mee bedoelen de eerste 25 sec dat ze daar zo lang over deden.wrote:Wtf. Geen intro, een outro.wrote:dat is de original mix en de radio edit bij elkaarwrote:Is nu te downloaden op hardstyle.com! Lengte maar liefst ruim 7 minutende original mix is 4:25