ik hoop het ook 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Released Single 2 tracks
Gunz For Hire feat. Ellie - Sorrow (A2REC052)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC052
- 01Sorrow (Original Mix)
- 02Sorrow (Radio Edit)
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Release Please
klinkt Live iedere keer weer zo dik! 
-
HHardtraxxer
- 61 posts member since 2008
- last seen Mar 2013
wat een heerlijke plaat

Werd vrijdag bij Try Before You Die ook gedraaid in Ran-D & Adaro set, dus eerste keer dat hij niet in een LIVE set werd gedraaid volgens mij? Kan misschien betekenen dat de release eraan komt. vind deze overigens 200x beter dan KOTU
Eerst zat er geen intro aan die plaat, dat is nu veranderd.wrote:Werd vrijdag bij Try Before You Die ook gedraaid in Ran-D & Adaro set, dus eerste keer dat hij niet in een LIVE set werd gedraaid volgens mij? Kan misschien betekenen dat de release eraan komt. vind deze overigens 200x beter dan KOTU
Dat zou dan ook betekenen dat de plaat inderdaad 'klaar' is. Dus release zou er aan kunnen komen ja.
http://lsdb.nl/set/92368/Ran-D_b2b_Adar ... 08-11.htmlwrote:Werd vrijdag bij Try Before You Die ook gedraaid in Ran-D & Adaro set, dus eerste keer dat hij niet in een LIVE set werd gedraaid volgens mij? Kan misschien betekenen dat de release eraan komt. vind deze overigens 200x beter dan KOTU
View on YouTubewrote:http://lsdb.nl/set/92368/Ran-D_b2b_Adar ... 08-11.htmlwrote:Werd vrijdag bij Try Before You Die ook gedraaid in Ran-D & Adaro set, dus eerste keer dat hij niet in een LIVE set werd gedraaid volgens mij? Kan misschien betekenen dat de release eraan komt. vind deze overigens 200x beter dan KOTU
5.50
Ze draaien hem de laatste tijd wel vaker buiten de live sets om
Heb dit nu al een paar keer live mogen meemaken en die break is echt te slaapverwekkend voor woorden. Kan hier op de een of andere manier niks mee. Thuis klinkt de climax niet echt geweldig, en live zijn de kicks teleurstellend en zwak.
Ben helaas lang niet zo enthousiast als de rest hier. Sowieso als ik alles van G4H op een rijtje zet dat het tot nu toe best teleurstellend is, kijkend naar het niveau van Under Attack en Struggle For Existence. Die sound vormt nog steeds de basis van hun huidige stijl, maar daar is nog niet iets van vergelijkbaar niveau uitgekomen.
Ben helaas lang niet zo enthousiast als de rest hier. Sowieso als ik alles van G4H op een rijtje zet dat het tot nu toe best teleurstellend is, kijkend naar het niveau van Under Attack en Struggle For Existence. Die sound vormt nog steeds de basis van hun huidige stijl, maar daar is nog niet iets van vergelijkbaar niveau uitgekomen.
Ben het roerend met je eens, maar dat staat al eerder in het topic volgensmij...wrote:Heb dit nu al een paar keer live mogen meemaken en die break is echt te slaapverwekkend voor woorden. Kan hier op de een of andere manier niks mee. Thuis klinkt de climax niet echt geweldig, en live zijn de kicks teleurstellend en zwak.
Jij vond de break vet las ik eerder in het topic. Hou je wel van natuurlijk, beetje met die handen in de lucht anderhalf uur en meezingen...
De kicks zijn idd te zacht en de break zou wel wat korter mogen. Voor de rest leuke track.wrote:Heb dit nu al een paar keer live mogen meemaken en die break is echt te slaapverwekkend voor woorden. Kan hier op de een of andere manier niks mee. Thuis klinkt de climax niet echt geweldig, en live zijn de kicks teleurstellend en zwak.
Break idd wat korter. Voor de rest wel vet
Ja en dan vooral zonder shirt, puur genieten!wrote:Jij vond de break vet las ik eerder in het topic. Hou je wel van natuurlijk, beetje met die handen in de lucht anderhalf uur en meezingen...
BUMP 
Wat een geweldige track is dit toch
Kippevel over men hele lichaam als deze live passeert
Wat een geweldige track is dit toch
Kippevel over men hele lichaam als deze live passeert
De enige plaat (Samen met De Weg Kwijt) die me nog kan boeien van G4H
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Blue Foundation - Sweep, klopt. 
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Ik had de break iets ingekort maar desondanks heerlijke track! Kan niet wachten tot hij gereleased wordt.
-
J
Wanneer komt ie nouuuuuuuu 
View on YouTube
rond 0:57:00 is die in goede kwaliteit maar niet zo lang.
maar het is wel vet als ze een keer een preview plaatsen.
rond 0:57:00 is die in goede kwaliteit maar niet zo lang.
maar het is wel vet als ze een keer een preview plaatsen.
Pas na de Cycle en Kings dus reken maar op Mei 2012 ofzowrote:Wanneer komt ie nouuuuuuuu
wrote:Pas na de Cycle en Kings dus reken maar op Mei 2012 ofzowrote:Wanneer komt ie nouuuuuuuu

-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
E-Force komt ook ineens met 4 releases in 1 maand, so anything can happen.wrote:Pas na de Cycle en Kings dus reken maar op Mei 2012 ofzowrote:Wanneer komt ie nouuuuuuuu
Vooral niet dat ie in mei 2012 gereleased wordt, dan word ik gek!
Maar mei 2012 zal wel meevallen hoor.
-
J
Hoe kom jij ineens met E-Force met 4 releases?wrote:E-Force komt ook ineens met 4 releases in 1 maand, so anything can happen.wrote:Pas na de Cycle en Kings dus reken maar op Mei 2012 ofzowrote:Wanneer komt ie nouuuuuuuu
Vooral niet dat ie in mei 2012 gereleased wordt, dan word ik gek!
Maar mei 2012 zal wel meevallen hoor.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
E-Force
4 trackies.Info:
E-Force - Who The Hell Are You A² Records
E-Force & MCDL! - Passion For Life A² Records
E-Force & Luna - Shade Of The Night Minus is More
E-Force & Luna - Dark Emotions Minus is More
Those tracks will be released in Januari!!!