Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Released Single 2 tracks
Gunz For Hire - A Storm Is Coming (ROUGH012)
- Label
- Roughstate
- Catalogue number
- ROUGH012
- 01A Storm Is Coming (Original Mix)
- 02A Storm Is Coming (Radio Edit)
Source: hardstyle-releases.com
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Lmfao hoe hypocriet, zegt ie tijdens de break: "The livestream wants to feel Qlimax 2013", ja fuck off laat ie dan niet cutten he.
Track zelf is wel gigantisch vet, samen met Bassdrum Junkie één van de beste tot nu toe.
Track zelf is wel gigantisch vet, samen met Bassdrum Junkie één van de beste tot nu toe.
-
MHardtraxx Veteran
Ben al bezig.wrote:Wie kan er rippen?
//Godver, converten van m4a naar mp3 duurt lang.
@Zatox' set, lijkt me wel kut als je dan denkt dat ze FTS gaan draaien, krijg je zon kut kick edit.
Last edited by MYTZE on 18 Apr 2014 18:06, edited 1 time in total.
Ooooh kreeg weer ff kippenvel van dat moment haha was echt vet moment die avond
-
MHardtraxx Veteran
Break en opbouw naar de qlimax (hihi) zijn wel dik, maar standaard screeches in de climax.
Ben het hier mee eens. De climax klinkt zo verschrikkelijk standaard, en dan ken ik betere standaardclimaxen van dit soort.wrote:Break en opbouw naar de qlimax (hihi) zijn wel dik, maar standaard screeches in de climax.
Vooral ook de "wooooh" die daar klonk toen de kick kwamwrote:Ooooh kreeg weer ff kippenvel van dat moment haha was echt vet moment die avond. Ik zal hem ook eventjes snel rippen enzo
en die gekleurde lasers allemaal door elkaar voor de climax holy shit wat wil ik weer graag terugwrote:Vooral ook de "wooooh" die daar klonk toen de kick kwamwrote:Ooooh kreeg weer ff kippenvel van dat moment haha was echt vet moment die avond. Ik zal hem ook eventjes snel rippen enzo
Heerlijk was dat!!
Heerlijk
Deze was echt bazig op Qlimax
Deze was echt bazig op Qlimax
Dat ze maar eens wat releasen, popie jopie doen met een outfitje en alles 3 jaar opsparen en dan pas releasen
Durf te wedden dat deze met Bassdrum Junkie dit jaar niet gereleased gaat worden
Durf te wedden dat deze met Bassdrum Junkie dit jaar niet gereleased gaat worden
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
edit:verkeerde post
ik denk persoonlijk dat Bassdrum Junkie hetzelfde verhaal is met Swagger dat hij ineens gereleased gaat worden maar idd the storm is coming....ik denk dat het voorlopig nog mooi weer blijft Ba dum ts!wrote:Dat ze maar eens wat releasen, popie jopie doen met een outfitje en alles 3 jaar opsparen en dan pas releasen![]()
Doet me helemaal niks, zo standaard als wat weer.
-
MHardtraxx Veteran
Ran-D zei ook al dat Bassdrum Junkie eerst zou komen, The Storm Is Coming nog een tijdje niet.wrote:ik denk persoonlijk dat Bassdrum Junkie hetzelfde verhaal is met Swagger dat hij ineens gereleased gaat worden maar idd the storm is coming....ik denk dat het voorlopig nog mooi weer blijft Ba dum ts!wrote:Dat ze maar eens wat releasen, popie jopie doen met een outfitje en alles 3 jaar opsparen en dan pas releasen![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
MHardtraxx Veteran
Ik denk "Bump.. preview? o.O"
Helaasch.
Helaasch.
Staat op de Defqon.1 CD die eind deze maand uitkomt. 
Swagger werd toch ook gereleased nadat bekend was dat het op de Hard Bass CD stond? Kan best dat A Storm Is Coming dan ook vrij spoedig komt. Sorrow werd vorig jaar volgens mij ook rond de maand juli gereleased.