Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Holy shit!
wat een kick zeg, en de intro met die heerlijk gepitchte kickrolls. vette track 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Heel erg vet dit 
Enige wat me opvalt is dat ik die snare tussendoor een beetje slapjes vind klinken. Maar verder hele dikke track!
Enige wat me opvalt is dat ik die snare tussendoor een beetje slapjes vind klinken. Maar verder hele dikke track!
Pakt me nog niet zo erg als de vorige Genox pareltjes, maar komt hopelijk nog. 
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
NHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2015
- last seen Sep 2016
Live gaat deze zo lekker

Klinkt dik hoor.
Black Is...-lachje gerecycled op 2:29
Die hele soundbank van hem is geweldig. Al die psychopatische horrorfilm kinderstemmetjes, wat een sfeer!wrote:Klinkt dik hoor.
wat gaat deze hard zeg!! helemaal afgelopen zaterdag in de TC Bunker 
oh man, wat is dit toch een vette plaat <3 live nog beter
Tja, ik vind dit redelijk 13/12 klinken. Duistere filmvocals, harde kick en simpele sounds.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
bizar vette track! dit klonk zeer bruut afgelope zaterdag 
Laat lang op zich wachten voor een track van spoontech/een niet gevestigde artiest 
Dat is Black Is...wrote:View on SoundCloud
22:40
Vind dit thuis niet zo heel speciaal klinken eerlijk gezegd. Maar wie weet op een feestje. Ben erg benieuwd want hoor er alleen maar toffe reacties op.
De gemiddelde Spoontech track laat anders vaak wel redelijk lang op zich wachtenwrote:Laat lang op zich wachten voor een track van spoontech/een niet gevestigde artiest
Volgens mij heb ik deze voor het eerst gehoord op decibel, dus 2 maanden. Maar je hebt eigenlijk wel gelijk, ik ben gewoon te ongeduldig..