Wat is Black Is... een geniale track!
Die climax, wat een drive 
Beste track van het jaar voor mij tot nu toewrote:Wat is Black Is... een geniale track!Die climax, wat een drive
Beste track van het jaar voor mij tot nu toewrote:Wat is Black Is... een geniale track!Die climax, wat een drive
Ja man, vet origineel, zo'n sidechain / fadesynth combo, nog nooit eerder gehoord...wrote:wat is hier standaard aan dan?
vind het juist heel erg vet en ook best orgineel.. en zeker een hele sterke plaat voor zijn eerste release.. kunnen meer amateurproducer een voorbeeld aan nemen.
Staat niet op mic, helaas Basjwrote:Ook voor mij absolute track van het jaar tot dusver.
Het meerdere malen inkomen van de climax met een reversed kick/ kickroll is wel vrij uniek. Zit ook gewoon moeilijk veel energie in. Heerlijke kickrolls/ screeches/ kicks/ vocals.wrote:Ja man, vet origineel, zo'n sidechain / fadesynth combo, nog nooit eerder gehoord...wrote:wat is hier standaard aan dan?
vind het juist heel erg vet en ook best orgineel.. en zeker een hele sterke plaat voor zijn eerste release.. kunnen meer amateurproducer een voorbeeld aan nemen.
Wat bedoel je?wrote:Staat niet op mic, helaas Basjwrote:Ook voor mij absolute track van het jaar tot dusver.
Zoals ik het zegwrote:Wat bedoel je?wrote:Staat niet op mic, helaas Basjwrote:Ook voor mij absolute track van het jaar tot dusver.