We Dance To The Beat en How Low Can You Go 
http://theracords.com/releasecatalog/ge ... y-disco/98
Betekend dit dat HHZ, Adaro en Thera hebben geholpen aan deze pack of dat ze geck-o hebben leren produceren?With early dj support from diverse names like Headhunterz, Adaro and of course Thera, you can already notice this is some unique package!
Eens. Vind HLCYG ook de beste, hele vette sounds na de break.wrote:Weer een geweldige release van deze man, How Low Can You Go vind ik de uitschieter
wrote:Betekend dit dat HHZ, Adaro en Thera hebben geholpen aan deze pack of dat ze geck-o hebben leren produceren?With early dj support from diverse names like Headhunterz, Adaro and of course Thera, you can already notice this is some unique package!
Domme vragen bestaan niet he, alleen domme antwoordenwrote:wrote:Betekend dit dat HHZ, Adaro en Thera hebben geholpen aan deze pack of dat ze geck-o hebben leren produceren?With early dj support from diverse names like Headhunterz, Adaro and of course Thera, you can already notice this is some unique package!![]()
Dat betekent dat ze (sommige van) de platen van deze plaat draaien.
Klopt, zeker die tracks die in het grensgebied zitten kunnen makkelijk aan allebei de aliassen toegeschreven worden.wrote:
Vraag aan Geck-o: Hoe bepaal je wanneer een track een geck-o of e word? HLCYG had naar mijn idee net zo goed een geck-e kunnen zijn, en Soul Train een geck-o.
wrote:Wie had vooraf gedacht dat ik verliefd zou worden op Sticky Disco en vooral We Dance To The Beat?
![]()