Ik hoop dat ie wel wat langer in je decibel terugblik set zit?wrote:Zit er wel degelijk in, in die preview hoor je alleen t eerste gedeelte vd trackwrote:Toch wel een van zijn mindere tracks. Ik heb het wel een beetje gehad met al die chaos stukjes. Waarom geen rauwe synth ertussen met een rauwe melo en dan die Delete kicks eronder, vind ik veel vetter. Zoals Syndrome en een stukje in de Still Here remix?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Origineel vind ik veeeeel lekkerder.
Bij het horen van die climax kreeg ik een ontzettend grote glimlach op mijn gezicht die pas na 5 min terug keerde in zijn originele stand
Wat een kneiter dikke track zeg

Wat een kneiter dikke track zeg
hele dikke track! over de stijl van delete heb ik niks te klagen, hoef alleen niet drie tracks in één set te horen, tenzij hij z'n stijl beetje blijft ontwikkelen 
Dikke track! De stijl van Delete kan ik steeds beter waarderen, zoals ook bij de Still Here Remix.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Wat klinkt dit ziek zeg! 
Klinkt best vet maar hoor er eigenlijk maar weinig van het origineel in terug.
In HQ @ http://www.b2s.nl/loudness2012/
wrote:In HQ @ http://www.b2s.nl/loudness2012/
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
wrote:Wat klinkt dit ziek zeg!
-
THardtraxxer
- 80 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Delete: voor mij nooit iets geweest, deze keer ook niet
Heb je ook nog wat toe te voegen anders dan alleen dit is wel wat voor mij, dit is niet wat voor mij? Ik heb een hele pagina aan topics met ongelezen berichten van jou, misschien is het leuker voor de mensen die het lezen dat je het af en toe ook een keer onderbouwt, zo lijkt het net alsof je alleen maar bezig bent je postcount te verhogen.
Ik vind het outro echt heel dik gedaan! Verder heerlijk dat Delete stijltje altijd, vooral ook de kicks in de mid die een halve beat verschuiven. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Live
Wat een heerlijke plaat. Chaotisch als de pest en gaat maar door.
Delete heeft me nooit aangetrokken. maar deze intro is wel vet. Alhoewel ik eerder nog steeds het origineel zou blijven gebruiken. Vind het tijd dat delete maar eens met iets nieuwere sounds komt dan steeds die bokke kicks en mechanick screeches en die lege intro's