edit: hij klonk in LQ wel anders dacht ik, alsnog lekker nummer maar minder dan ik dacht
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
A
Klinkt echt heel vet
vrolijk maar hard
edit: hij klonk in LQ wel anders dacht ik, alsnog lekker nummer maar minder dan ik dacht
Last edited by Anonymous on , edited 2 times in total.
Was al aan het wachten tot deze een keer opgenomen werd. Klinkt erg lekker so far!
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Deze was gaaf!
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Klinkt wel geinig maar niet bijzonder
Toch maar ff wachten op HQ
Toch maar ff wachten op HQ
Last edited by CiRiXxX on , edited 1 time in total.
Schijnt vanavond te komen in Q-Dance presents Next volgens Geck-o op Facebook.wrote:
Toch maar ff wachten op langere versie en HQ
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ow nice! gaan we ff beluisterenwrote:Schijnt vanavond te komen in Q-Dance presents Next volgens Geck-o op Facebook.wrote:
Toch maar ff wachten op langere versie en HQ
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Geen idee, vroeg ik me ook al af 
Niks mis met wat extra promotie voor hem toch? Denk dat de plaat nu door een groter publiek geluisterd gaat worden dan in het geval dat ie gewoon op Theracords uitgebracht zou worden.
Al lijkt het wel wat beledigend inderdaad na het zien/luisteren van de eerste NEXT release.
Overigens doet dit mij nog niet zo veel.
Al lijkt het wel wat beledigend inderdaad na het zien/luisteren van de eerste NEXT release.
Overigens doet dit mij nog niet zo veel.
eeste geck-o track sinds een behoorlijke tijd die me niet zo ligt..
Zit een hele lekkere snare in maar de kicks spreken mij niet aan en het melodietje doet me helaas ook niks
Zit een hele lekkere snare in maar de kicks spreken mij niet aan en het melodietje doet me helaas ook niks
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
ondanks dat het een beetje kermis hardstyle is vind ik het wel echt een fijne plaat
Gecko verdient idd wel beter dan NEXT
Gecko verdient idd wel beter dan NEXT
Kan iemand mij uitleggen wat Next precies inhoudt?
Hij is nou niet bepaald "nieuw talent" ofzo?
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Fijn fris plaatje! Gaat vaak opgezet worden hier 
Lekkere 'vrolijke' melodie, fijne plaat 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Jup, is een nieuwe boekingsmaatschappij die volgens mij goed samenwerkt met Q-Dance. Dat is volgens mij ook de reden dat Festuca tegenwoordig overal geboekt wordt.wrote:Kan iemand mij uitleggen wat Next precies inhoudt?
Exit Mind en Atmozfears zitten ook bij Headliner Entertainment.
http://www.headliner-entertainment.com/next-in-line/
Lekker vrolijk en blijft goed hangen
Geck-o is en blijft mn favoriete producer.
Het begon goed met die Seismic achtige sounds, maar vind hem daarna nogal saai en leeg overkomen. Melodie pakt me ook nog niet echt.
inderdaad, tweede helft pakt me niet zo.wrote:Het begon goed met die Seismic achtige sounds, maar vind hem daarna nogal saai en leeg overkomen. Melodie pakt me ook nog niet echt.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Weer een hele originele track van Geck-o
Toch is die voor mij wat te 'blij.' Mr. Geck-o zou het niet vet zijn als er een second mix wordt gemaakt, een iets minder blije variant? Zitten namelijk wel leuke originele elementen in de track verwerkt.
wrote:Lekker vrolijk en blijft goed hangenGeck-o is en blijft mn favoriete producer.