Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Geck-o - Broken Glass

Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Artiest: Geck-o

Track(s): Broken Glass

Sample/video: View on YouTube
Last edited by PNXRMX on 29 Mar 2013 11:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Wat een geniale producer is het toch. Die opbouw :worship: Pitch had alleen niet gehoeven.
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Vette track, Reverse is erg lekker, Intro ook dik ! :loving:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
tomac wrote:Wat een geniale producer is het toch. Die opbouw :worship: Pitch had alleen niet gehoeven.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
tomac wrote:Wat een geniale producer is het toch.
Dat kun je wel stellen ja :worship:
I
Het gevoel wat ook weer in deze track zit! Heeeerlijk :loving:
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Ik word gewoon helemaal rustig van deze plaat (maar ook energiek tegelijkertijd)! Echt een geweldige sfeer zeg.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Wauw aparte plaat zeg, erg vet! :loving:

EDIT: Waar komen de vocalen vandaan? Komt me ontzettend bekend voor
Gevonden: Grandmaster Flash - The Message :D
N
Dit is toch heerlijk he :D

Blijft toch echt een van de lekkerste producers! En dan heb ik het natuurlijk over de muziek ;)

Ik vind die doing kick ook zo fijn. Bounct zo lekkah!
H
Hardtraxxer
333 posts member since 2011
last seen Nov 2016
heerlijk ! krijg er gewoon een lach van op me gezicht
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Bij de mid-intro val ik helaas bijna in slaap, maar de climax is gruwelijk lekker :cool:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
tomac wrote:Wat een geniale producer is het toch.
IvoWII wrote:Het gevoel wat ook weer in deze track zit! Heeeerlijk :loving:
Dit! Heerlijke plaat! :worship:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
dawasiknie wrote:Bij de mid-intro val ik helaas bijna in slaap, maar de climax is gruwelijk lekker :cool:
Die mid vind ik juist fantastisch. Die melodie daarin :loving:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Genieten :love:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wauuuuw typ dit berichtje vanaf het plafond wat een heerlijke wegdroom plaat is dit weer :loving:
Rik je bent echt een genie! Verrijking van de scene. :worship:
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse :bomb: :bomb: .
Had alleen wel graag gezien dat de prachtige melodie werd doorgetrokken of terugkwam in de qlimax. Maar mijn god, wat een stijl!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Luca77 wrote:Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse :bomb: :bomb: .
Had alleen wel graag gezien dat de prachtige melodie werd doorgetrokken of terugkwam in de qlimax. Maar mijn god, wat een stijl!
Rik en ik zijn ooit begonnen aan zo'n versie (zonder vocals en melodie in de climax), maar kwamen niet helemaal uit met de opbouw etc. Ik wil 'm iig wel een keer afmaken dus die komt er misschien nog wel. Weet alleen niet wanneer, en ook niet of die dan ook gedraaid of gereleased zou worden :P
N
PNXRMX wrote:
Luca77 wrote:Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse :bomb: :bomb: .
Rik en ik zijn ooit begonnen aan zo'n versie (zonder vocals en melodie in de climax), maar kwamen niet helemaal uit met de opbouw etc. Ik wil 'm iig wel een keer afmaken dus die komt er misschien nog wel. Weet alleen niet wanneer, en ook niet of die dan ook gedraaid of gereleased zou worden :P
Wat zijn jullie nu van elkaar dan? Homeboys? Medeproducers?
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
PNXRMX wrote:
oke
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heb het laatst ook al gezegd over Phrantic, maar producers zoals Geck-o zorgen er echt voor dat de scene interessant blijft ! wat een heerlijk apart nummer :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Nazale wrote:Wat zijn jullie nu van elkaar dan? Homeboys? Medeproducers?
Hebben alleen baas cannon en die edit poging van deze track samen gedaan, dus geen vaste samenwerking ofzo. Kan zelf nog niet produceren ivm tijdgebrek dus zo samen aan tracks zitten is erg leuk :)

Over de track zelf: verliefd op die melodie, maar vind de vocals niet super en de climax is niet helemaal mijn smaak, al vind ik m wel steeds leuker.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
PNXRMX wrote:
Tof! Ben benieuwd wat daar dan mogelijk uit rolt!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Geck-o/e producties. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Deze komt ongetwijfeld in mijn top 3 beste Mainstream platen (kan het geen raw noemen) van 2013. Wat een geniale plaat dit :worship:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
SL8492 wrote:Deze komt ongetwijfeld in mijn top 3 beste Mainstream platen (kan het geen raw noemen) van 2013. Wat een geniale plaat dit :worship:
Wat deze man zegt! :thumbsup:
Hoe Rik zijn gevoel in tracks legt is echt ongelofelijk vet altijd! diep respect! :worship: