Last edited by PNXRMX on 29 Mar 2013 11:37, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Wat een geniale producer is het toch. Die opbouw
Pitch had alleen niet gehoeven.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Vette track, Reverse is erg lekker, Intro ook dik ! 
wrote:Wat een geniale producer is het toch. Die opbouwPitch had alleen niet gehoeven.
Dat kun je wel stellen jawrote:Wat een geniale producer is het toch.
-
I
Het gevoel wat ook weer in deze track zit! Heeeerlijk 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik word gewoon helemaal rustig van deze plaat (maar ook energiek tegelijkertijd)! Echt een geweldige sfeer zeg.
Wauw aparte plaat zeg, erg vet! 
EDIT: Waar komen de vocalen vandaan? Komt me ontzettend bekend voor
Gevonden: Grandmaster Flash - The Message
EDIT: Waar komen de vocalen vandaan? Komt me ontzettend bekend voor
Gevonden: Grandmaster Flash - The Message
-
N
Dit is toch heerlijk he 
Blijft toch echt een van de lekkerste producers! En dan heb ik het natuurlijk over de muziek
Ik vind die doing kick ook zo fijn. Bounct zo lekkah!
Blijft toch echt een van de lekkerste producers! En dan heb ik het natuurlijk over de muziek
Ik vind die doing kick ook zo fijn. Bounct zo lekkah!
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
heerlijk ! krijg er gewoon een lach van op me gezicht
Bij de mid-intro val ik helaas bijna in slaap, maar de climax is gruwelijk lekker 
wrote:Wat een geniale producer is het toch.
Dit! Heerlijke plaat!wrote:Het gevoel wat ook weer in deze track zit! Heeeerlijk
Die mid vind ik juist fantastisch. Die melodie daarinwrote:Bij de mid-intro val ik helaas bijna in slaap, maar de climax is gruwelijk lekker
Wauuuuw typ dit berichtje vanaf het plafond wat een heerlijke wegdroom plaat is dit weer
Rik je bent echt een genie! Verrijking van de scene.
Rik je bent echt een genie! Verrijking van de scene.
Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse
.
Had alleen wel graag gezien dat de prachtige melodie werd doorgetrokken of terugkwam in de qlimax. Maar mijn god, wat een stijl!
Had alleen wel graag gezien dat de prachtige melodie werd doorgetrokken of terugkwam in de qlimax. Maar mijn god, wat een stijl!
Rik en ik zijn ooit begonnen aan zo'n versie (zonder vocals en melodie in de climax), maar kwamen niet helemaal uit met de opbouw etc. Ik wil 'm iig wel een keer afmaken dus die komt er misschien nog wel. Weet alleen niet wanneer, en ook niet of die dan ook gedraaid of gereleased zou wordenwrote:Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse![]()
.
-
N
Wat zijn jullie nu van elkaar dan? Homeboys? Medeproducers?wrote:Rik en ik zijn ooit begonnen aan zo'n versie (zonder vocals en melodie in de climax), maar kwamen niet helemaal uit met de opbouw etc. Ik wil 'm iig wel een keer afmaken dus die komt er misschien nog wel. Weet alleen niet wanneer, en ook niet of die dan ook gedraaid of gereleased zou wordenwrote:Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse![]()
.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
okewrote:Rik en ik zijn ooit begonnen aan zo'n versie (zonder vocals en melodie in de climax), maar kwamen niet helemaal uit met de opbouw etc. Ik wil 'm iig wel een keer afmaken dus die komt er misschien nog wel. Weet alleen niet wanneer, en ook niet of die dan ook gedraaid of gereleased zou wordenwrote:Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse![]()
.
Heb het laatst ook al gezegd over Phrantic, maar producers zoals Geck-o zorgen er echt voor dat de scene interessant blijft ! wat een heerlijk apart nummer 
Hebben alleen baas cannon en die edit poging van deze track samen gedaan, dus geen vaste samenwerking ofzo. Kan zelf nog niet produceren ivm tijdgebrek dus zo samen aan tracks zitten is erg leukwrote:Wat zijn jullie nu van elkaar dan? Homeboys? Medeproducers?
Over de track zelf: verliefd op die melodie, maar vind de vocals niet super en de climax is niet helemaal mijn smaak, al vind ik m wel steeds leuker.
Tof! Ben benieuwd wat daar dan mogelijk uit rolt!wrote:Rik en ik zijn ooit begonnen aan zo'n versie (zonder vocals en melodie in de climax), maar kwamen niet helemaal uit met de opbouw etc. Ik wil 'm iig wel een keer afmaken dus die komt er misschien nog wel. Weet alleen niet wanneer, en ook niet of die dan ook gedraaid of gereleased zou wordenwrote:Wat een geniale plaat. Die sfeer, die melodie, die rust, die reverse![]()
.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Geck-o/e producties. 
Deze komt ongetwijfeld in mijn top 3 beste Mainstream platen (kan het geen raw noemen) van 2013. Wat een geniale plaat dit 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Wat deze man zegt!wrote:Deze komt ongetwijfeld in mijn top 3 beste Mainstream platen (kan het geen raw noemen) van 2013. Wat een geniale plaat dit
Hoe Rik zijn gevoel in tracks legt is echt ongelofelijk vet altijd! diep respect!