Dus jij vindt diversiteit en originaliteit niet belangrijk?wrote:Een walvisrace op eenwielers is ook anders, divers en (vooral) origineel, maar dat zijn natuurlijk geen argumenten voor succes
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- AssquakeYouTube
- Tribal DanceYouTube
- Broken GlassYouTube
- Broken Glass (Geck-o & BitFace Dub)YouTube
View on YouTube

Wat een genot om dit in hq te horen. Krijg er gewoon kriebeltjes van. De skills die Rik bezit blijven ongekend.
Wat een genot om dit in hq te horen. Krijg er gewoon kriebeltjes van. De skills die Rik bezit blijven ongekend.
Volgens mij mis je het punt. Diversiteit en originaliteit is zeker belangrijk, maar dat maakt een track niet direct hype-waardig zoals hier gebeurt.wrote:Dus jij vindt diversiteit en originaliteit niet belangrijk?wrote:Een walvisrace op eenwielers is ook anders, divers en (vooral) origineel, maar dat zijn natuurlijk geen argumenten voor succes
Assquake.
Tribal Dance.
Zieke release dit.
Tribal Dance.
Zieke release dit.
Maar dan kunnen het toch wel 'argumenten voor succes' zijn voor hem en ieder ander die deze track vet vindt?wrote:Volgens mij mis je het punt. Diversiteit en originaliteit is zeker belangrijk, maar dat maakt een track niet direct hype-waardig zoals hier gebeurt.wrote:Dus jij vindt diversiteit en originaliteit niet belangrijk?wrote:Een walvisrace op eenwielers is ook anders, divers en (vooral) origineel, maar dat zijn natuurlijk geen argumenten voor succes
Iets wat goed is en anders dan de rest heeft imo meer toegevoegde waarde dan iets wat goed is en hetzelfde is als de rest. Dit is (imo) buitengewoon goed, en ook nog eens erg anders. Toegevoegde waarde niet normaal meer, en dat gaat ook in het algemeen heel erg op voor Rik's producties.
-
IHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Helemaal gelijk! Zijn platen zijn altijd fris en vernieuwend,zeer talentvolle producer!
Geck-O
Na How Low Can You Go is dit wederom een pareltje! Tribal Dance vind ik ook best wat hebben. Zou erg wreed zijn als Broken Glass hier ook nog bij zou komen. 
-
N
Thuis geen fuck aan, maar live ging Assquake wel aardig volgens mij. En dan is het vooral leuk omdat je die bass voelt, maar een nummer om op los te gaan is het totaal niet. Tribal Dance vind ik droevig slecht.
Stefan moet weer meneer 'anders' zijnwrote:Dus jij vindt diversiteit en originaliteit niet belangrijk?wrote:Een walvisrace op eenwielers is ook anders, divers en (vooral) origineel, maar dat zijn natuurlijk geen argumenten voor succes
hihi
Ik weet het tenminste te beargumenteren, enige wat ik hier lees is "zo vernieuwend" of "wrote:Stefan moet weer meneer 'anders' zijnwrote:Dus jij vindt diversiteit en originaliteit niet belangrijk?wrote:Een walvisrace op eenwielers is ook anders, divers en (vooral) origineel, maar dat zijn natuurlijk geen argumenten voor succes![]()
hihi
*hap hap*
-
DHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
- last seen Sep 2014
Idd heerlijk zelfde kicks als in how low can you go of heb ik het mis?wrote:Kicks van Assquake
geen ruk aan. als ik zou moeten kiezen steekt voor mij Tribal Dance er boven uit.
Assquake heeft kut kicks
Assquake heeft kut kicks
Mijn MENING (gelezen?):
Assquake is de betere van de twee. Ik VIND dat hier wel degelijk drive in zit. Ik ging zojuist al los in de huiskamer
Ook de kicks heb ik niks op aan te merken
Tribal Dance is ook een heerlijke plaat. Niet iets waar ik snel op los zou gaan. Ik zou er wel van kunnen genieten in zon onder het genot van een biertje. Heerlijke sfeer heeft deze plaat.

Assquake is de betere van de twee. Ik VIND dat hier wel degelijk drive in zit. Ik ging zojuist al los in de huiskamer
Tribal Dance is ook een heerlijke plaat. Niet iets waar ik snel op los zou gaan. Ik zou er wel van kunnen genieten in zon onder het genot van een biertje. Heerlijke sfeer heeft deze plaat.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Ze waren zaterdag zo lekkerwrote:Kicks van Assquake
Juist van het origineel - daar zitten de vocals ook nog eens inwrote:Melodie van Kanye West - Mercy (RL Grime & Salva Remix)
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Tribal Dance is wel een leuk outside the box plaatje
. Assquake doet me niks.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Assquake

Gruwelijk hard ja. Mensen met vingers in hun oren tijdens dit nummerwrote:Ze waren zaterdag zo lekkerwrote:Kicks van Assquake
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Maar Khadber zegt dat dan ook nergens.wrote:Drive is inderdaad iets wat Assquake juist niet heeft, sounds zijn leuk maar ik snap ook absoluut de hype niet. Tribal Dance is leuk bedacht en goed geproduceerd, maar verder nou ook niet echt iets wat je in een set gooit of vaker dan 1 keer luistert. Noem me maar close-minded (hahahahahahaha), maar nee, ik snáp het gewoon niet. Rik heeft zat leuke plaatjes gemaakt, maar deze twee zitten er voor mij niet bij.wrote:Iedereen is zo lovend over Assquake en ik vinid het echt he-le-maal niets. Ik snap het echt niet. Drive, zeggen jullie? Nul komma nul voor mij. Tribal Dance doet me ook al niets... Ik zal wel gek zijn, geef mij maar tracks als Soul Train.
Een walvisrace op eenwielers is ook anders, divers en (vooral) origineel, maar dat zijn natuurlijk geen argumenten voor succeswrote:Heerlijk anders geproduceerd. Divers en orgineel, zoals je ze weinig tegen komt.