Minder dan een week nog. 
morgenwrote:Minder dan een week nog.
Geck-O remix
morgenwrote:Minder dan een week nog.
Ben niet mee eens, het is eerder een verandering.wrote:Muziek is net mode, wat 5 jaar geleden "in" was, is nu weer "uit". En zodra de hype over is komt het weer terug.
wrote:Ik luister zelf ook Early
wrote:Hou niet zo van early
Hahahah beetje vaag misschien, meeste early vindt ik maar niks, maar ik luister het gewoon soms aangezien sommige early tracks wel vet zijn^^wrote:wrote:Ik luister zelf ook Earlywrote:Hou niet zo van early
Maar de stijl is wat ouderwrote:Toch is deze release helemaal nieuw hoor
Dit heb toch vrij weinig met de Hardstyle van vroeger te maken hoorwrote:Maar de stijl is wat ouderwrote:Toch is deze release helemaal nieuw hoor
Misschien niet mee te maken, misschien kun je beter stellen dat dit minder te maken heeft met hardstyle van nu.wrote:Dit heb toch vrij weinig met de Hardstyle van vroeger te maken hoorwrote:Maar de stijl is wat ouderwrote:Toch is deze release helemaal nieuw hoor
Toch vind ik dit echt niet zover outside the box hoor ! En al helemaal de Geck-o remix niet.wrote:Doet me denken aan wat je zei bij de 2Dangerous Show
''We were so far outside the box, we couldn't see even the box anymore''![]()
OT: Spread The Shadow ook maar aangeschaft
Haha nee klopt! maar moest er toch even aan denken, was een tof interview trouwenswrote:Toch vind ik dit echt niet zover outside the box hoor ! En al helemaal de Geck-o remix niet.wrote:Doet me denken aan wat je zei bij de 2Dangerous Show
''We were so far outside the box, we couldn't see even the box anymore''![]()
OT: Spread The Shadow ook maar aangeschaft
Hij is voor mij juist het voorbeeld van versimpelen, en sneller scoren.wrote:Kijk naar Headhunterz, hij probeert de muziek complexer te maken