Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Onnodige edit, die van 2010 was al genoeg 
-
S
Hier horen gewoon die kneiterharde originele kicks onder. Niks aan doen.
wrote:Hier horen gewoon die kneiterharde originele kicks onder. Niks aan doen.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Zooooo onnodig dit, echt enorm zonde. Warphole is en blijft zijn beste solo-plaat ooit
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
waardeloos dit!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wrote:Hier horen gewoon die kneiterharde originele kicks onder. Niks aan doen.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Wat een graf kicks dit, kan zulke dingen nooit goed begrijpen hoor je als DJ zijnde niet dat dit veel slechter klinkt dan het origineel zelf?
Ik zie het nut ook niet van al die edits. 99 van de 100 tracks worden er minder van, dus draai gewoon het origineel. Mensen zijn die track gaaf gaan vinden omdat ze hem zó lekker vinden klinken.wrote:Wat een graf kicks dit, kan zulke dingen nooit goed begrijpen hoor je als DJ zijnde niet dat dit veel slechter klinkt dan het origineel zelf?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Er zijn edits die leuker kunnen zijn dan het origineel (lees DBSTF Thrillogy Edits).wrote:Ik zie het nut ook niet van al die edits. 99 van de 100 tracks worden er minder van, dus draai gewoon het origineel. Mensen zijn die track gaaf gaan vinden omdat ze hem zó lekker vinden klinken.wrote:Wat een graf kicks dit, kan zulke dingen nooit goed begrijpen hoor je als DJ zijnde niet dat dit veel slechter klinkt dan het origineel zelf?
Daarom zeg ik ook 99 van de 100wrote:Er zijn edits die leuker kunnen zijn dan het origineel (lees DBSTF Thrillogy Edits).wrote:Ik zie het nut ook niet van al die edits. 99 van de 100 tracks worden er minder van, dus draai gewoon het origineel. Mensen zijn die track gaaf gaan vinden omdat ze hem zó lekker vinden klinken.wrote:Wat een graf kicks dit, kan zulke dingen nooit goed begrijpen hoor je als DJ zijnde niet dat dit veel slechter klinkt dan het origineel zelf?