D
Hardtraxx Veteran
4,719 postssince 2008
In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014 1,617 postssince 2012
Klinkt wel vet, overtreft inderdaad het origineel niet.
Ik mis toch de drive en creativiteit in deze plaat. Jammer, maar de track is niet slecht imo. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025 10,235 postssince 2009
Wtf, een amateur had dit kunnen maken. Nee, doe mij het origineel maar :D !
D
Artist
last seen Apr 2019 7,488 postssince 2010
G1LL wrote:Wtf, een amateur had dit kunnen maken. Nee, doe mij het origineel maar :D !
Eerste ben ik het niet mee eens, maar tweede wel. Origineel doet mij meer. :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 24,542 postssince 2008
Toch moet ik zeggen. Heb hem nu een aantal keer opgezet, maar nu gaat hij wel aardig pakkend klinken. Hij heeft wel een hoge "wil ik nog een keer opzetten"-waarde bij mij.
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023 1,848 postssince 2011
Ik krijg nog steeds kippenvel bij het horen van het origineel, wat een geniale plaat is dat zeg. Terwijl ik deze remix aan het luisteren ben, ben ik toch de originele melodie in mijn hoofd aan het afspelen. Misschien had Technoboy beter een andere plaat kunnen remixen. Dit soort meesterwerken zou je eigenlijk niet moeten aanraken. Hetzelfde geldt voor mij voor de Rage remix. Desondanks vind ik dat hij goed geprobeerd heeft de originele melodie erin te houden. :)
M
Hardtraxxer
last seen Mar 2014 263 postssince 2010
Ik vind de meeste reacties behoorlijk overdreven. Ok, het origineel is stukken beter maar dat is ook wel echt een belachelijk goede plaat van een niveau dat Frontliner zelf in zijn solo producties ook eigenlijk niet meer gehaald heeft na de release samen met Greenhouse. Toxxxic en de inqontrol 2010 anthem waren nog goed maarna is het ernstig bergafwaarts gegaan met zijn producties met het album als ultieme deceptie.

Hoewel deze remix dus niet zo goed is als het origineel is het in ieder geval velen malen beter dan het werk wat van Frontliner zelf af komt de laatste tijd. Ik vraag me af waardoor hij zelf niet meer het niveau van bovengenoemde platen heeft kunnen halen want ik vind het oprecht jammer.
Aan het typen...
last seen Oct 2024 11,374 postssince 2008
Hij heeft in ieder geval die lelijke kicks uit het origineel er uit gehaald, maar wat hij er voor in de plaats heeft gestopt is niet veel beter >.< xd
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013 1,171 postssince 2011
Nou dan ben ik waarschijnlijk de enige die deze remix echt vet vind :D . Die sidechain in de climax vind ik juist wel drive geven en ik vind persoonlijk deze kicks er beter bij passen dan de originele. Ook de mid intro klinkt niet verkeerd :thumbsup: .
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 14,530 postssince 2010
Duruz wrote:In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.
Eensch! Wat een grafkicks in de climax..
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017 7,220 postssince 2010
De kicks in de climax weten het echt totaal te verpesten. Voor de rest vond ik het namelijk best wel lekker allemaal. Origineel is niet te overtreffen natuurlijk :P
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2014 110 postssince 2011
D-Teq wrote:Nou dan ben ik waarschijnlijk de enige die deze remix echt vet vind :D . Die sidechain in de climax vind ik juist wel drive geven en ik vind persoonlijk deze kicks er beter bij passen dan de originele. Ook de mid intro klinkt niet verkeerd :thumbsup: .
+1. Ik vind hem ook wel lekker!
J
Waarom moet Technoboy nou de Marc the True uit gaan hangen en het orgineel verkrachten.

Wat een verkrachting is dit, zonde. Vind Technoboy laatste tijd wat tegenvallen.
Aan het typen...
last seen Oct 2024 11,374 postssince 2008
Marc wie xd
Donateur
last seen Sep 2014 17,095 postssince 2010
JEFSKIII wrote:Waarom moet Technoboy nou de Marc the True uit gaan hangen en het orgineel verkrachten.

Wat een verkrachting is dit, zonde. Vind Technoboy laatste tijd wat tegenvallen.
'Marc Dutroux' zul je bedoelen, maar is wel een beetje vergezocht :p
J
Ja ik wist niet precies hoe je ze achternaam moest spellen, vandaar ''The True'' xd
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020 4,894 postssince 2010
Dit is wel echt een serieuze verkrachting zeg! :/
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015 2,020 postssince 2011
huh :/ dit is wel heel matig
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014 2,832 postssince 2011
Technoboy gaat echt de verkeerde kant op. Iemand moet hem de andere kant weer op rammen.
Donateur
last seen Mar 2017 14,269 postssince 2009
Heel erg slap...
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017 7,220 postssince 2010
JEFSKIII wrote:Ja ik wist niet precies hoe je ze achternaam moest spellen, vandaar ''The True'' xd
Hahaha sorry, maar dit is wel echt een giga fail :lol:
Hardtraxxer
last seen Nov 2024 701 postssince 2010
Origineel is een van mijn all-time favoriete platen, geweldige anti in het begin en ook heerlijke melodie en synth wat het nummer veel energie en drive geeft.

Deze plaat is echt een lachertje vergeleken met het origineel, geen energie en afgekapte melodie doet het origineel geen eer aan, had meer verwacht van Technoboy...
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago 5,541 postssince 2009
Duruz wrote:In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.
Mee eens. Ik vind deze remix totaal niet boeiend.
K
Hardtraxxer
last seen Feb 2014 116 postssince 2011
Mist een hoop energie in de remix..
Lyst wrote:Hij heeft in ieder geval die lelijke kicks uit het origineel er uit gehaald, maar wat hij er voor in de plaats heeft gestopt is niet veel beter >.< xd
Frontliner - The First Cut (Technoboy Remix)
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Klopt, jammer.

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago