meningen verschillen jongens 
Foutje in TS:
Vinyl release: 19-09-2009
haha tuurlijkwel.wrote:Heb jij wel de juiste first cut geluisterd? Niet die oude van abject?wrote:First Cut![]()
ik ben het met je eens, alleen vind ik first cut niet zo super slechtwrote:haha tuurlijkwel.wrote:Heb jij wel de juiste first cut geluisterd? Niet die oude van abject?wrote:First Cut![]()
ik vind First cut gewoon minder.
geef mij greenhouse maar
dat is geen woord maar en plaatjewrote:the first cut is in een woord![]()
greenhouse mag er ook wezen
Daar sluit ik me bij aan, maar met al die Noisecontrollers releases kan dat wel is lastig worden.wrote:deze moet op nummer 1 en 2 van hardstyle top 40~!!
Jaa waar blijft die web ofzo?wrote:Hopelijk staat zo de web online.
Is een fakewrote:Er gaat al een WEB rond op de download forums dus hij moet al ergens released zijn. Heb zelf de vinyl al liggen.
Ja? Ze zijn 14 MB groot en klinken behoorlijk als WEB's. Maar op hardstyle.com staat niks dus vond het ook al raar.wrote:Is een fakewrote:Er gaat al een WEB rond op de download forums dus hij moet al ergens released zijn. Heb zelf de vinyl al liggen.
gewoon gedigitaliseerde vinylwrote:Ja? Ze zijn 14 MB groot en klinken behoorlijk als WEB's. Maar op hardstyle.com staat niks dus vond het ook al raar.wrote:Is een fakewrote:Er gaat al een WEB rond op de download forums dus hij moet al ergens released zijn. Heb zelf de vinyl al liggen.
Fake Duswrote: gewoon gedigitaliseerde vinyl
Ach.. Greenhouse schijnt geleakt te zijn (er lijkt wel patent te komen op full tracks die leakenwrote:Er gaat al een WEB rond op de download forums dus hij moet al ergens released zijn. Heb zelf de vinyl al liggen.
Meestal staat ie een aantal dagen later of dezelfde dag nog @ 1gabba..wrote: Ach.. Greenhouse schijnt geleakt te zijn (er lijkt wel patent te komen op full tracks die leaken, NIET COOL!) Dus vandaar de edit in de normale versie. WEBjes zijn er nog niet en HS.com zal de enige zijn waar ze te koop zijn.. Dus ze zijn er nog niet.