Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Frontliner - Sunblast / Expressionz
HS EP 2 tracks

Frontliner - Sunblast / Expressionz (SCAN044)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCAN044

Source: twitter.com

Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Hij is te koop op hardstyle.com :D! Direct aangeschaft allebei!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Vind ze allebei net niet interessant genoeg om te kopen.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Die kick in expresionz is gewoon om te janken werkelijk waar. dat kan iedereen toch wel horen, waarom hij dan niet?
En in Sunblast vind ik dat ie de climax kick en intro kick om had moeten draaien

Een van zijn mindere releases dit hoor, ontzettend slecht afgewerkt. Zonde hadden mooie plaatjes kunnen zijn, vooral expressionz

Scantraxx, kap trouwens ff met die z's
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
ik vind het ook ''aparte'' kicks :/
maar ik vind Expressionz zo vet :loving:
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Volgens zijn er van Expressionz meerdere versies gemaakt.. Er is een zoals ie is gereleased op de vinyl, waar de kick eerst normaal is, dan een keer omlaag, dan omhoog, en dan iets minder hoog, er is er 1 waar de kicks steeds verder omhoog gaan (scantraxx youtube kanaal), en een waar de kicks steeds verder omlaag gaan (The Qontinent CD).
Beetje vaag allemaal.. Maargoed, het zijn wel lekkere nummers vind ik! Het zijn geen nummers die je heel veel achter mekaar moet horen want dan ben je der snel op uitgekeken, maar kan tijdens een feest toch lekker knallen ;)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TakkU wrote:Volgens zijn er van Expressionz meerdere versies gemaakt.. Er is een zoals ie is gereleased op de vinyl, waar de kick eerst normaal is, dan een keer omlaag, dan omhoog, en dan iets minder hoog, er is er 1 waar de kicks steeds verder omhoog gaan (scantraxx youtube kanaal), en een waar de kicks steeds verder omlaag gaan (The Qontinent CD).
Beetje vaag allemaal.. Maargoed, het zijn wel lekkere nummers vind ik! Het zijn geen nummers die je heel veel achter mekaar moet horen want dan ben je der snel op uitgekeken, maar kan tijdens een feest toch lekker knallen ;)
Zover ik weet heeft Frontliner 3 testmixes gemaakt. Jro_ (nu Crystal Force) heeft bijvoorbeeld testmix 3 als promo etcetera.
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
bij mij zit er een vaag geluid in de kick:o net of de computer het geluid niet aankan, maar ik heb hem overal op afgespeeld en het geluidje blijft :aww:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
misschien moet je de WEB versie downloaden en niet de vinyl rips :') :/
Hardtraxxer
116 posts member since 2009
last seen Oct 2009
Dee Frontliner - Sublast preview die je hebt gepost is niet de orginele.
Ik heb hem namelijk al binnen op vinyl, en klinkt heel anders.
Frontliner heeft hem relesed, Noisecontrollers heeft em gemaakt, in iedegeval iets wat daarop neerkomt:P
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Carminizerz wrote:bij mij zit er een vaag geluid in de kick:o net of de computer het geluid niet aankan, maar ik heb hem overal op afgespeeld en het geluidje blijft :aww:
Neen, dat komt gewoon door de kick zelf. Erg matige kick van Frontliner. :sick:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
of ik weet niet wat je bedoeld, of ik heb het zelf niet...
N
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Ligt het aan mij of was de kick in de Decibel trailer gewoon honderd keer beter? Heb sinds vanavond de WEB-release, maar heb er spijt van, vind de kick vrij matig. De kick in Expressionz klinkt ook voor geen meter, weet niet waar Barry mee bezig is, dit had naar mijn mening nooit gereleased mogen worden!
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
NoobstaR* wrote:Ligt het aan mij of was de kick in de Decibel trailer gewoon honderd keer beter? Heb sinds vanavond de WEB-release, maar heb er spijt van, vind de kick vrij matig. De kick in Expressionz klinkt ook voor geen meter, weet niet waar Barry mee bezig is, dit had naar mijn mening nooit gereleased mogen worden!
In Expressionz vind ik hem wel vet, maar in Sunblast hoor je eerste zo een zwakke kick en dan daarna pas een goeie kick, wel jammer omdat je dan wil losgaan eens de climax komt in Sunblast maar je dan eerst zo een saaie stille kick hoort. Maar die andere kick in Sunblast vind ik wel goed :thumbup:
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Negert wrote:
Carminizerz wrote:bij mij zit er een vaag geluid in de kick:o net of de computer het geluid niet aankan, maar ik heb hem overal op afgespeeld en het geluidje blijft :aww:
Neen, dat komt gewoon door de kick zelf. Erg matige kick van Frontliner. :sick:
De kicks zijn eigenlijk niet eens zo heel erg, er had gewoon een dikkere basslijn achtergemoeten, dan was het echt lomp raggen geweest :D
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ik denk dat dit op een feest echt hard gaat, dit zijn denk ik niet echt nummers die je op je laptopje moet luisteren.
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
freddyadu8 wrote:Ik denk dat dit op een feest echt hard gaat, dit zijn denk ik niet echt nummers die je op je laptopje moet luisteren.
Op een pc met leuke boxen kan toch wel? :x Ik heb er wel plezier van op me pctje :yes:.
Sunblast klinkt trouwens wel uber netjes! lekkere beat zit erin (oid).
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik vond die 1e 'zwakke' kick op Decibel juist super lekker klinken. Is weer ns wat anders... Frontliner probeert tenminste toch wat meer te varieren. In deze tracks best standaard opbouw en melodie, maar aparte kicks. Soms klikt juist alles perfect en krijg je tracks zoals spacer of the first cut (L)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
als je dit live hoort :loving:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Timmer wrote:als je dit live hoort :loving:
Dan zuigt Expressions nog zwaarder dan je denkt :sick:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
dawasiknie wrote:
Timmer wrote:als je dit live hoort :loving:
Dan zuigt Expressions nog zwaarder dan je denkt :sick:
ik bedoelde eigenlijk sunblast,,, heb expressions nog nooit live gehoord :(
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Expressions is live echt top..
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Teknizion wrote:Expressions is live echt top..
-1
N
Hardtraxxer
123 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Lyst wrote:
Teknizion wrote:Expressions is live echt top..
-1
op inQontrol draaide wildstylez de 'noramel' expressionz zonder die overdreve kicks en da was echt geniete hoor :love:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Klinkt meer als een of ander happy hardcore melodietje, heb het niet zo met die veel te happy melodien als spacer, astral, attack again :sick:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Lyst wrote:Klinkt meer als een of ander happy hardcore melodietje, heb het niet zo met die veel te happy melodien als spacer, astral, attack again :sick:
Mee eens :cool: