Nou, de video past in ieder geval bij de track 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Sound
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
De intro klinkt nog wel leuk. Ja dat was het positieve gedeelte van de track. Voor de rest is het voor mij echt 10x niks
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Wat klinkt dit slecht zeg, hoe kan die artiest zo schommelen tussen absolute heldentracks en deze baggerzooi 
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2014
- last seen Jul 2015
Haha vind het wel een toffe videogame melodie aan het einde maar de productie valt me wat tegen.
Dit gaat hij toch niet echt releasen? Lijkt mij gewoon een grap icm die clip.
Hoogtepunt vind ik nog die kerel op 1;40 in de clip.
Wat.de.fack.
Wat.de.fack.
Om te huilen dit. Dan te bedenken dat dezelfde man een paar jaar terug nog tracks als I'm The Melodyman en Symbols heeft gemaakt.
Hier gaat hij echt geld voor vragen? Knettergek.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Precies, en ook Rains of Fire en TBA 2 enz. waren nog prima mainstream tracks. Dit is gewoon schandalig slecht, klinkt helemaal nergens naar.wrote:Om te huilen dit. Dan te bedenken dat dezelfde man een paar jaar terug nog tracks als I'm The Melodyman en Symbols heeft gemaakt.
-
S
Is allemaal niet geweldig goed nee maar om zo is een keer op te zetten is het wel leuk. 5,8
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Vreemd dat hij besluit om dit soort tracks te releasen. Iedereen kan toch horen dat dit het niveau is van iemand die 1 jaartje met fl studio bezig is? Of komt hij op de officiele release met de originele track? 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
De ene dag zo'n ongelofelijke bazentrack en de andere dag enorme zooi.. Frontliner is echt by far de minst stabiele producers in de scene 
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Is dit serieus? Niveau is echt bedroevend..
De titel is net zo inspiratieloos als z'n muziek de laatste tijd..
-
S
Ik vind dit echt een vette plaat 
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Ook ik vind deze plaat tegenwoordig zeker wat hebben achteraf.
-
B
Heb t idee dat ik probeer te oefenen op een pogostick, maar hoe hard ik t ook probeer, ik blijf keer op keer op mn bek gaan.wrote:jezus wat is dit slecht zeg