Ja ik ook, dikke kans dat hij m draait hahawrote:3 april hoop ik hem te horen op rebirthmelo klinkt wel nice zo ver ik kan horen
* Gaat nu kaartjes bestellen voor Rebirth, nog vergeten
Source: dance-tunes.com
Ja ik ook, dikke kans dat hij m draait hahawrote:3 april hoop ik hem te horen op rebirthmelo klinkt wel nice zo ver ik kan horen
haha miss wel slim om die te hebben,,wrote:Ja ik ook, dikke kans dat hij m draait hahawrote:3 april hoop ik hem te horen op rebirthmelo klinkt wel nice zo ver ik kan horen
* Gaat nu kaartjes bestellen voor Rebirth, nog vergeten
wrote:wachten op betere kwaliteit...
Was zeker mooi! Dit wordt een heerlijk plaatje, voor zover ik ze gehoord heb waren de vocals ook erg vetwrote:jammer dat ik het feest gemist heb gisteren.
had er graag bij willen zijn![]()
Gewoon de vocals van de trailer. Met de gebruikelijke IN QONTROLLL voor de climaxwrote:Was zeker mooi! Dit wordt een heerlijk plaatje, voor zover ik ze gehoord heb waren de vocals ook erg vetwrote:jammer dat ik het feest gemist heb gisteren.
had er graag bij willen zijn![]()
.
Het is in ieder geval een plaatje zonder anti-climax..
+1wrote:Juist, zoals verwacht! Dan hoor ik hem 3 april denk ik ook wel ff voorbij komen
+1wrote:Zo aan het YT filmpje te horen klinkt het erg saai... Zeker voor een IQ anthem. Waarom is iedereen zo laaiend enthousiast?
Ik ben ook nog niet over gehaald, omdat ik het nog niet kan horen... Dus zeggen dat het saai is kun je nog niet zeggen.. Je hebt er nog niets van gehoord.wrote:Zo aan het YT filmpje te horen klinkt het erg saai... Zeker voor een IQ anthem. Waarom is iedereen zo laaiend enthousiast?
Ben ik met je eens, klinkt nergens naar het geluid in dat filmpje.wrote:Ik ben ook nog niet over gehaald, omdat ik het nog niet kan horen... Dus zeggen dat het saai is kun je nog niet zeggen.. Je hebt er nog niets van gehoord.wrote:Zo aan het YT filmpje te horen klinkt het erg saai... Zeker voor een IQ anthem. Waarom is iedereen zo laaiend enthousiast?
wrote:heeft q-dance nou niet zoiets van laten we een preview op internet zetten?![]()
duurt veelste lang verdomme