Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Klinkt heel erg als hun eerste collab (geen probleem dus
) Hoop dat ze hem een keer afmaken 
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Klinkt veelbelovend!
Hun eerste collab vond ik een van de meest ondergewaardeerde platen ooit, ik hoop dat ze hier net zo veel gevoel in weten te stoppen. Op het eerste gehoor klinkt het al veelbelovend 
Hoop dat ze deze afmaken, klinkt erg lekker. 
Ik weet niet of ondergewaardeerd de juiste term is. Dat nummer heeft destijds de Q-Dance top 10 gehaald, dus ook bij de "gewone" hardstyle luisteraar stond dat nummer op de radar.wrote:Hun eerste collab vond ik een van de meest ondergewaardeerde platen ooit, ik hoop dat ze hier net zo veel gevoel in weten te stoppen. Op het eerste gehoor klinkt het al veelbelovend
wrote:Ik weet niet of ondergewaardeerd de juiste term is. Dat nummer heeft destijds de Q-Dance top 10 gehaald, dus ook bij de "gewone" hardstyle luisteraar stond dat nummer op de radar.wrote:Hun eerste collab vond ik een van de meest ondergewaardeerde platen ooit, ik hoop dat ze hier net zo veel gevoel in weten te stoppen. Op het eerste gehoor klinkt het al veelbelovend
Hebben we het dan over de plaat "Frontliner & Radical Redemption"?
-
JTracks Moderator
- 1221 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
It's a concept thing so It's not something we are going to finish.
Ja. Weet nog dat ik redelijk verbaasd was toenwrote: Hebben we het dan over de plaat "Frontliner & Radical Redemption"?
Nou leuk, komt er eens iets sterks van beide mannen af..wrote:It's a concept thing so It's not something we are going to finish.
Dat is wel opmerkelijk, heb die plaat verder nooit meer gehoord op een feest namelijkwrote:Ik weet niet of ondergewaardeerd de juiste term is. Dat nummer heeft destijds de Q-Dance top 10 gehaald, dus ook bij de "gewone" hardstyle luisteraar stond dat nummer op de radar.wrote:Hun eerste collab vond ik een van de meest ondergewaardeerde platen ooit, ik hoop dat ze hier net zo veel gevoel in weten te stoppen. Op het eerste gehoor klinkt het al veelbelovend
Dit..wrote:Nou leuk, komt er eens iets sterks van beide mannen af..wrote:It's a concept thing so It's not something we are going to finish.
RR draaide hem in die tijd echt altijd. FL weet ik niet. Verder is er nooit iemand die eens een plaat van iemand anders draait dus dat kan kloppen als je RR/FL niet hebt bezocht.wrote: Dat is wel opmerkelijk, heb die plaat verder nooit meer gehoord op een feest namelijk
Heerlijke track dat! Ook dit klinkt inderdaad vet. Mja is vet dus gaan ze niet afmaken.wrote:Hun eerste collab vond ik een van de meest ondergewaardeerde platen ooit, ik hoop dat ze hier net zo veel gevoel in weten te stoppen. Op het eerste gehoor klinkt het al veelbelovend
zo..dat is nog is blij maken met een dode muswrote:Nou leuk, komt er eens iets sterks van beide mannen af..wrote:It's a concept thing so It's not something we are going to finish.
Ik heb het vermoeden dat beide namen nog regelmatig meelezen op dit forum, dus als we nou allemaal heel lief vragen of ze deze af willen maken en uit willen brengen is iedereen blij 
Klinkt in mijn optiek in ieder geval veelbelovend, dus zou er graag meer van horen
Klinkt in mijn optiek in ieder geval veelbelovend, dus zou er graag meer van horen
Radical ff berichten op insta, dat ie dit gewoon ff af moet maken en Frontliner niet zo moeilijk moet doen.
Dan tease het godverdomme nietwrote:It's a concept thing so It's not something we are going to finish.