Zeer benieuwd!
wrote:Zeer benieuwd!
Held, beter kun je sommige dingen niet omschrijvenwrote:met pitchkicks die een vleermuis nog doof zouden maken.
Scantraxx.wrote:Super!! veel eerder dan ik had verwacht
wrote:Ik vind Frontliner de laatste tijd een beetje tegenvallen.
Een beetje het Lyst-Syndroom... Iedereen weet je standaarden maar nog moet je het in elk topic verkondigenwrote:hoop niet dat hij teveel pitchkicks gebruikt want dan haak ik al heel snel af
Hier ben ik ook bang voor inderdaad. Al hoop ik natuurlijk op wat meer nieuwe!wrote:Hoe kun je nou benieuwd zijn... 90% van de tracks zijn al bekend. Misschien dat er nog 1 of 2 onbekende tracks op staan.wrote:Ben benieuwd wat dit album gaat brengen. Frontliner heeft een aardige standaard, maar af en toe uit het niets echt zulke pareltjes er tussen zitten!
Zaterdag vond ik hem erg leuk draaien, dus ben wel beniewd!
Jammere van zo'n album. Project 1 album was toendertijd echt tof omdat die tracks (op 3 na) nooit gedraaid warenwrote:Hoe kun je nou benieuwd zijn... 90% van de tracks zijn al bekend. Misschien dat er nog 1 of 2 onbekende tracks op staan.wrote:Ben benieuwd wat dit album gaat brengen. Frontliner heeft een aardige standaard, maar af en toe uit het niets echt zulke pareltjes er tussen zitten!
Zaterdag vond ik hem erg leuk draaien, dus ben wel beniewd!
Lyst voegt iets toe aan de discussie. Darkestsymphony blaat gewoon de rest na.wrote:Een beetje het Lyst-Syndroom... Iedereen weet je standaarden maar nog moet je het in elk topic verkondigenwrote:hoop niet dat hij teveel pitchkicks gebruikt want dan haak ik al heel snel af
Heb jij ook een beetje last van of niet. Jij loopt dit namelijk ook in elk topic te verkondigen, zelfs als ik er niet eens postwrote:Een beetje het Lyst-Syndroom... Iedereen weet je standaarden maar nog moet je het in elk topic verkondigenwrote:hoop niet dat hij teveel pitchkicks gebruikt want dan haak ik al heel snel af
Listn up people m'kay, we all know it's wraooongwrote:Pitchkicks are bad m'kay.