Triangle of Life is één van de vetste platen die ik kenwrote:wrote:Lose The Style gaat denk ik de boeken in als meest verschrikkelijke 'hardstyle' nummer ooit gemaakt. Nog erger dan Triangle of Life.
Is Triangle of Life erg dan?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 3 tracks
Frontliner - Producers Mind - Album Sampler 2 (SCAN070)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCAN070
- Dream DustYouTube
- If You FindYouTube
- Lose The Style (feat. Ellie)YouTube
Source: djshop.de
-
S
wrote:Triangle of Life is één van de vetste platen die ik kenwrote:wrote:Lose The Style gaat denk ik de boeken in als meest verschrikkelijke 'hardstyle' nummer ooit gemaakt. Nog erger dan Triangle of Life.
Is Triangle of Life erg dan?
Idd, dat bedoel ik
Dream Dust is nog wel een fijn plaatje
Lose The Style & If You Find spreken me totaal niet aan
Lose The Style & If You Find spreken me totaal niet aan
-
D
if You find is lekker rest is vrij matig..
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Dream Dust en If You Find zijn vet. Lose The Style vind ik niet zo speciaal eigenlijk.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Komt Dream Dust als full er op dan? Lijkt me wel.
wrote:Komt Dream Dust als full er op dan? Lijkt me wel.
-
SHardtraxxer
- 281 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
wrote:Komt Dream Dust als full er op dan? Lijkt me wel.
Zal wel het meest logische zijn hé
Foei, wat een vraag zeg 
Leuke sampler, vooral Dream Dust is prima!

Leuke sampler, vooral Dream Dust is prima!
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Aii.. inderdaad, cpt. obvious. *kruipt in hoekje*
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Dream dust te vaak gehoord, If You Find is best lekker. Lose The Style.... niet mijn stijl 
Dream Dust: een van de mooiste platen van de zomer, heerlijk!
If You Find: lege midintro kan best mee gespeeld worden, ik heb in ieder geval wel een zwak voor deze plaat. Wil hem in ieder geval hebben.
Lose The Style: Ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant vind ik het een strontvervelende track, aan de andere kant vind ik hem ook wel weer geinig..
If You Find: lege midintro kan best mee gespeeld worden, ik heb in ieder geval wel een zwak voor deze plaat. Wil hem in ieder geval hebben.
Lose The Style: Ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant vind ik het een strontvervelende track, aan de andere kant vind ik hem ook wel weer geinig..
Deze 3 tracks, en Creative Community en Extreme Loudnezz zijn m'n favorieten van het album, mooi dat die als eerst gereleased worden. 
Dat is de goede omschrijving, ik wist nog niet precies hoe ik 'm moest beschrijven! Tnx Daniëlwrote:strontvervelende track
We houden het simpel
Ja
Nee
Oh god nee alsjeblieft niet
Ja
Nee
Oh god nee alsjeblieft niet
Nog niet @hardstyle.com, dus zal wel een week later komen, 1 week eerder dan djshop ipv 2 weken
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Apart ze komen normaal om 0:00. Naja mooi dat ze er alsnog zijn
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Dream Dust 
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Lekkere Album Sampler dit
Komt duidelijk door Dream Dust
Lose the Style... ik weet het niet.. vocals zijn nice, melodie ook.. kicks zeer kak en intro/outro gaat helemaal al nergens over.. Nee dit wordt em niet.
Lose the Style... ik weet het niet.. vocals zijn nice, melodie ook.. kicks zeer kak en intro/outro gaat helemaal al nergens over.. Nee dit wordt em niet.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Huh ik heb ze al? 
laat maar verkeerd gelezen!
laat maar verkeerd gelezen!
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Er stond gister 09-01-12 voor de release date, maar dat is vanochtend veranderd naar 16-01-12 omdat het nog niet uit was om 0:00wrote:Huh ik heb ze al?
goeie sampler , alleen jammer van die pitch kicks van if you find .. klinkt echt niet lekker