ditwrote:Best triest eigenlijk dat Extreme Loudness pas begin 2012 gereleased wordt en eind 2010 al in goede kwaliteit op qlimax cd stond.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 3 tracks
Frontliner - Producers Mind Album Sampler 1 (SCANTRAXX068)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX068
- Creative Community (Original Mix)YouTube
- Extreme Loudnezz (Original Mix)YouTube
- Time (Album Edit) (Original Mix)YouTube
Source: djshop.de
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Creative Community : Geen verkeerde track, niet heel speciaal. Vocals blijven wel in je hoofd zitten
. Beter dat er geen pitchkicks in zitten dit keer.
Extreme Loudnezz : 1e climax doet mij niet zo heel veel, vind The First Cut climax gedeelte beter
.
Time (Album Edit) : De synth van het orgineel vind ik veel beter(intro)! Dit klinkt ook niet verkeerd overigens, maar ben het orgineel gewend. De climax is ook helemaal veranderd, en vocals zijn bijgevoegd.
Dan moet ik zeggen dat deze versie ook wel vet is, maar blijf erbij dat het origineel heilig is
.
Extreme Loudnezz : 1e climax doet mij niet zo heel veel, vind The First Cut climax gedeelte beter
Time (Album Edit) : De synth van het orgineel vind ik veel beter(intro)! Dit klinkt ook niet verkeerd overigens, maar ben het orgineel gewend. De climax is ook helemaal veranderd, en vocals zijn bijgevoegd.
Dan moet ik zeggen dat deze versie ook wel vet is, maar blijf erbij dat het origineel heilig is
-
D
Extreme loudness is echt een heerlijke plaat! Time vind ik ut orgineel beter van klinken.. en die ander vind ik niet zo speciaal
Creative Community: een heerlijke zweef plaatje, luistert lekker weg!
Extreme Loudness: blijf het een vette track vinden, dikke kicks, synths en melodie zijn ook helemaal mijn ding!
Time Edit: leuk plaatje, af en toe is luisteren maar niet zo speciaal.
Extreme Loudness: blijf het een vette track vinden, dikke kicks, synths en melodie zijn ook helemaal mijn ding!
Time Edit: leuk plaatje, af en toe is luisteren maar niet zo speciaal.
En SCAN067 zit er ook nog tussen, die zal de 19e wel komen.wrote:Goed nieuws, maar hoezo 1 week eerder?wrote:Tegenwoordig is het 1 week eerder. Hij komt dus 26 december.
Zo die komt even een week eerder dan
. Beter
.
-
D
Waarom Extreme Loudnezz i.p.v. Extreme Loudness?
Omdat zZzZZ de bom zijnwrote:Waarom Extreme Loudnezz i.p.v. Extreme Loudness?
-
D
Welk stuk stront heeft dat bedacht?wrote:Omdat zZzZZ de bom zijnwrote:Waarom Extreme Loudnezz i.p.v. Extreme Loudness?
-
D
The Prophet is toch zonder die twee Z's?wrote:The Prophetzz
Was het niet The Pruphet tegenwoordig? 
wrote:Was het niet The Pruphet tegenwoordig?
Resultaten weergeven voor Prophet?
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
wrote:Was het niet The Pruphet tegenwoordig?
Extreme loudnezz en time zijn vet, creative community vind ik een matige plaat maar bwn ook nij dat er geen p itch in zit
wrote:wrote:Was het niet The Profit tegenwoordig?
In ieder geval lekkere sampler!
Wat een idiote intro bij Creative Community... Er zitten nog 8 beats extra aan vast? Valt echt niet fatsoenlijk in te mixen.. Wazig.
+1wrote:Wat een idiote intro bij Creative Community... Er zitten nog 8 beats extra aan vast? Valt echt niet fatsoenlijk in te mixen.. Wazig.
verder wel een goede track, en Extreme Loudnezz al helemaal, dikke intro, en climax is wel leuk.
Kloptwrote:Wat een idiote intro bij Creative Community... Er zitten nog 8 beats extra aan vast? Valt echt niet fatsoenlijk in te mixen.. Wazig.