Zeg maar niks meer inderdaad. Frontliner niet doorgebroken, hou toch op.wrote:nee jij leest niet goed, ik had het over doorgebroken in de top, dus bij de populairste dj'sJa, je had het over 'doorgebroken'. Nu zeg je al weer iets anders. In Qontrol anthem was trouwens ook echt wel iets groots. Ook nog het Reverze anthem. Ook was Frontliner- Sunblast een soort van unofficial anthem van Decibel 2009. Eigenlijk een beetje hetzelfde als wat Gold in 2010 was zeg maar.
maar ik zal verder me mond houden maakt niet uit hoor wat ik zeg je zal toch altijd reageren en het tegenovergestelde zeggen
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
haha begin jij nu ookal, lees in hemelsnaam is wat er staatwrote:Zeg maar niks meer inderdaad. Frontliner niet doorgebroken, hou toch op.wrote:nee jij leest niet goed, ik had het over doorgebroken in de top, dus bij de populairste dj'sJa, je had het over 'doorgebroken'. Nu zeg je al weer iets anders. In Qontrol anthem was trouwens ook echt wel iets groots. Ook nog het Reverze anthem. Ook was Frontliner- Sunblast een soort van unofficial anthem van Decibel 2009. Eigenlijk een beetje hetzelfde als wat Gold in 2010 was zeg maar.
maar ik zal verder me mond houden maakt niet uit hoor wat ik zeg je zal toch altijd reageren en het tegenovergestelde zeggen
Tuurlijk is die jongen doorgebroken in 'de top', maar jij ziet de top als 3 artiestenwrote:nee jij leest niet goed, ik had het over doorgebroken in de top, dus bij de populairste dj'sJa, je had het over 'doorgebroken'. Nu zeg je al weer iets anders. In Qontrol anthem was trouwens ook echt wel iets groots. Ook nog het Reverze anthem. Ook was Frontliner- Sunblast een soort van unofficial anthem van Decibel 2009. Eigenlijk een beetje hetzelfde als wat Gold in 2010 was zeg maar.
Dat 2e wat je zegt is ook wel waar, ik zie jou gewoon zo vaak bespottelijke/ belachelijke/ lachwekkende dingen neerpleuren dat ik wel MOET reageren.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dat heb ik gedaan en het slaat nergens op. Doorbreken is een groot woord, gebruik het dus goed.wrote:
haha begin jij nu ookal, lees in hemelsnaam is wat er staat![]()
![]()
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
er staat daarom ook doorbreken in de top, met als namen: hhz zatox wildstylez etc. en ik zie de top niet als maar 3 mensen maar het was een veglijking dat ik vind dat die daar wel tusen zou mogen staan. maargoed gaat weer nergens over hier.wrote:Dat heb ik gedaan en het slaat nergens op. Doorbreken is een groot woord, gebruik het dus goed.wrote:
haha begin jij nu ookal, lees in hemelsnaam is wat er staat![]()
![]()
Ook ff iets leuks Emmerick: FearFM Hardstyle Top40 February 2012
Dat is alleen al van de afgelopen maand.
Dat is alleen al van de afgelopen maand.
wrote:er staat daarom ook doorbreken in de top, met als namen: hhz zatox wildstylez etc. en ik zie de top niet als maar 3 mensen
Jij bent degene die met belachelijke dingen aan komt, wij niet. Denk gewoon eens een keer na voordat je iets zegt, misschien helpt dat.wrote:maargoed gaat weer nergens over hier.
Last edited by Daveytl on 04 Mar 2012 23:43, edited 1 time in total.
Exact dit. En je helpt er zelf aan mee.wrote: maargoed gaat weer nergens over hier.
Klaar met dit geleuter in de ruimte aub.
Als ik de discussie nog een zinnige draai mag geven: ik vind zeker dat Frontliner ondergewaardeerd wordt. Die man produceert zulke epische melodieën en is vaak de eerste met nieuwe concepten. Discorecord, Dream Dust, Rage Remix, allemaal unieke platen met elementen of ideeën die daarna overgenomen worden door andere producers. Maar hij heeft die concepten meestal met zijn eerste poging al tot onvergetelijk verheven.wrote:Klaar met dit geleuter in de ruimte aub.
Nu weet ik dat de DJ Mag Top 100 een populariteitsstrijd is en niet een kwaliteitsstrijd, maar ik zou toch verwachten dat Frontliner met een dergelijk arsenaal aan producties daar eenvoudig in komt. Daarnaast draait hij ook nog erg enthousiast en met veel energie. Ik vind het erg jammer dat hij het dit jaar weer niet gered heeft en ik hoop dat hij dat niet als de onderwaardering voelt, die het in mijn ogen is.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
A
Ik blijf erbij, buitengewoon saaie plaatwrote:Mwoah, niet speciaal imo.
Vind het wel een fijn plaatje
Lekker zomers wel, zou deze op een festivalletje wel kunnen waarderen.
Biertje erbij, zonnetje in de lucht.
Dan is deze ècht vet.

Dan is deze ècht vet.
wrote:Biertje erbij, zonnetje in de lucht.
Dan is deze ècht vet.![]()
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
amen.wrote:Biertje erbij, zonnetje in de lucht.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
amen²wrote:amen.wrote:Biertje erbij, zonnetje in de lucht.
-
A
Het word alsmaar mooier 
-
JHardtraxxer
- last seen Dec 2014
hoezo? ik vind het wel een zomers tintje hebben!wrote:Het word alsmaar mooier
dus luistert hij wel lekker weg met een biertje in de hand!
prima trackje weer van frontliner, beter had hij z'n album een paar maandjes uitgesteld en z'n laatste werk allemaal erop gegooid! Dan was die velen malen beter
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Hmm, vond dit album zeker niet slecht hoor!wrote:prima trackje weer van frontliner, beter had hij z'n album een paar maandjes uitgesteld en z'n laatste werk allemaal erop gegooid! Dan was die velen malen beter
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
vind het wel een lekker nummertje luistert goed weg.
Niet super goed maar een ruime voldoende
Niet super goed maar een ruime voldoende
-
A
Hij is met een biertje in de hand idd beter dan met een redbulletjewrote:hoezo? ik vind het wel een zomers tintje hebben!wrote:Het word alsmaar mooier
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
super lekkere track! daar word ik vrolijk vanwrote:View on YouTube
-
I
Weer een lekker frontliner trackje 
-
JHardtraxxer
- last seen Dec 2014
ofniet!wrote:Hij is met een biertje in de hand idd beter dan met een redbulletjewrote:hoezo? ik vind het wel een zomers tintje hebben!wrote:Het word alsmaar mooier