Wel een leuk plaatje, maar niks speciaals.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Had zulke nummers nou gemaakt voordat je je album uitbracht! Dit is toch heerlijk!?
Zeer vet!
Overigens denk ik dat dit inderdaad Phaseriffic is, zo'n transitie vanaf 3:25 is toch best wel een frontliner 'sig' en er zit een aardige phaser over de lead hehehe
Overigens denk ik dat dit inderdaad Phaseriffic is, zo'n transitie vanaf 3:25 is toch best wel een frontliner 'sig' en er zit een aardige phaser over de lead hehehe
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Super vet nummer, klinkt inderdaad meer als NC als je het mij vraagt.
Het is gedraaid in de LIVEset van Frontliner. Hoe de neuk kan dit dan een NC track zijn? :')
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wat maakt het uit van wie de track is jongens? We zullen vanzelf zien. 
ot; Vind dit al stukken beter dan wat er op zijn album is te horen. Leuke melodie, maar het zijn
toch vooral de sounds die me overtuigen. Heerlijk origineel!
ot; Vind dit al stukken beter dan wat er op zijn album is te horen. Leuke melodie, maar het zijn
toch vooral de sounds die me overtuigen. Heerlijk origineel!
Last edited by BvG50 on 13 Sep 2012 14:43, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Leuk 
nee niks voor mij, die rage remix komt me eerlijk gezegd ook al een beetje de strot uit. iets te vaag allemaal,
Kijk om dit soort platen vind ik Frontliner nou vet
. Die melodieën van hem trekken me altijd wel aan (en ja je kunt het blij en kazig noemen maar blijkbaar hou ik daar dan van) en ik vind zijn kicks altijd prima er bij passen
.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Wat kan die man toch godsgruwelijk geniale melodieën maken
Werd echt helemaal gek toen ik dit nummer hoorde 
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
haha ja, en moeilijk te volgen..wrote:iets te vaag allemaal,
Heel erg vet werk met die synths! Eindelijk weer een Frontliner-plaat die me kan bekoren na een album vol met meuk.
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Jammer dat zulke nummers niet terug te vinden waren op zijn album.
Dit klinkt beter
Dit klinkt beter
Met iedere post van Emmerick.wrote:Last van een dipje Gangsterdwerg?wrote:als t op youtube staat zal t wel waar zijn... gast log gewoon uit.wrote:
op youtube staan ook reacties dat het nc - space is. dus zou kunnen.
Geclaimd door Fusion BV?
Ja mooi, maak dan geen album.wrote:Jammer dat zulke nummers niet terug te vinden waren op zijn album.![]()
Dit klinkt beter
Beetje vreemd ja..wrote:Geclaimd door Fusion BV?
Het account is geclaimed door Fusion BV, niet het filmpje. Waarschijnlijk een fimpje erop gezet wat hier niet op had moeten komen en niet verwijderd.wrote:Geclaimd door Fusion BV?