Saaie climax
.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Overtuigende kicks zeg. 
-
RHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2013
- last seen Jun 2015
Ik denk dat Frontliner door Hardtraxx uitgeroepen kan worden tot ''zaadverzamelaar'' van het jaar?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Klinkt HEEEEEE-LEE-MAAAL nergens naar.. wow wat slecht

Intro wannabe Chris One/Phrantic ? 
Vocals zijn echt lelijk. Kicks klinken ook nergens naar. Melodie in de climax vind ik eigenlijk wel tof.
D'r zit een hele irritante glitch in de tail van de kick. Ik kan hier dus helemaal niks mee... Jammer frontliner, vind z'n platen over 't algemeen wel vet. Klein puntje van kritiek: wéér dezelfde soundbank...
Ik vind hier helemaal niks aan.
Begrijp al die lovende reacties op de eerste pagina niet helemaal als ik die track hoor! 
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Moeilijke zin, maar eenschwrote:Heerlijk anders! Dat schokkerige geluid in de midintro mag ik wel. Climax voelt "ingehouden", maar toch barstend van de energie! Ik wil deze in de HMH horen!
Heerlijk nummer, vocals hoeven van mij ook niet persé nee
maarwrote:Leuke track! :-)
wrote:Saaie climax.
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik vind hem eigenlijk heel erg leeg klinken... leuke ideeën in de track, maar de uitwerking is nogal saai.
en ohja, die vocals...
en ohja, die vocals...
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 9 hours ago
Jezus Frontliner, je hoort zelf toch ook dat Nikkita niet kan zingen? Daarbij vind ik de midintro wel goed, maar mist het nog behoorlijk wat om er een compleet geheel van te maken. De climax is echt té zaaddodend. In 2007 zou je er nog mee wegkomen, nu echt niet meer.