Vind er niet zoveel aan... Tweede climax zit goed! Misschien moet ik 'm vaker luisteren? Vond zijn vorige releases op KIUM echt stukken leuker. 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ik weet het nog niet echt, steekt goed in elkaar en prima sounds, maar de sfeer komt bij mij ook erg geforceerd over. Frontliner blijft voor mij wel de mainstream producer van het jaar en ik ben echt helemaal weg van zijn nieuwe sound, maar als ik hem was zou ik toch echt even écht iets maken in de stijl van Magic, puur voor de afwisseling. Denk dat zijn nieuwe stijl bij een hele grote groep mensen anders enorm de strot gaat uitkomen.
-
NArtiest
- 132 posts member since 2011
wrote:Heeft Nikkita 't nou over Schrodinger's kat of whoa?
Zoals bij mij.wrote: Denk dat zijn nieuwe stijl bij een hele grote groep mensen anders enorm de strot gaat uitkomen.
Al die synths sinds Symbols lijken op elkaar.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Melodie is niet interessant, synth moet hij niet te vaak gaan gebruiken en die kicks missen kracht. Niet zo'n beste plaat imo. Misschien had ik er te veel van verwacht.
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
hij heeft al betere tracks gemaakt dit jaar
En waar blijft de track met de magic kicks?
En waar blijft de track met de magic kicks?
Heerlijke track
Had alleen wel wat hardere kicks verwacht en wel wat rauwers, zeker na dat facebook bericht, maar ach, vind dit ook genieten 
Klinkt na een aantal keer luisteren echt heerlijk inderdaad
en +1 voor het snelle release hoor!
en +1 voor het snelle release hoor!
dit duswrote:Melodie is niet interessant, synth moet hij niet te vaak gaan gebruiken en die kicks missen kracht. Niet zo'n beste plaat imo. Misschien had ik er te veel van verwacht.
Doet me op 't eerste gehoor nog niets, morgen nog eens opzetten 
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
wrote:Klinkt supervethad alleen wel iets rauwers verwacht
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Vocals zijn niet zo geweldig.
De melodie is apart, maar wel vet
Zal 'm nog wat vaker luisteren in ieder geval.
De melodie is apart, maar wel vet
Climax is best oke, maar vind de vocals echt verschrikkelijk!
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Een van Frontliner's mindere producties van het jaar, helaas.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Vette mid!!
Heerlijk plaatje weer, had mischien iets duisterder gemogen maar zit toch een hele lekkere sfeer in 
2e climax is erg tof, had de kicks nog veel erger verwacht maar ook dat viel wel mee eigenlijk. Enige is dat eindeloze geouwehoer van Nik aan het begin van die track. Zo klote om elke keer aan te moeten horen aan het einde van een set.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Best vet geworden eigenlijk.
Alleen die vocals zijn erg irritant
Alleen die vocals zijn erg irritant