Last edited by Nijidik on , edited 2 times in total.
N
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
1,519 postssince 2012
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
3,473 postssince 2013
Beetje radiovoer imo... 
Ik vind het allemaal maar saai klinken eigenlijk 
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2,401 postssince 2009
inderdaadwrote:Beetje radiovoer imo...
C
Hardtraxxer
last seen 12 hours ago
617 postssince 2012
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
er is hier maar icoon voor:

T
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
2,257 postssince 2011
irriteer me heel erg aan die 3x achter elkaar 'we are' 
G
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
756 postssince 2012
Symbols V3
Halo's en All for this Together kon ik wel waarderen. Dit vind ik daarentegen echt 3 keer niks..
man man man, Frontliner is ook weer terug bij af... dacht een tijdje dat hij wel heel goed bezig was, maar krijg hier echt jeuk van. 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Ohmygod wat is dit kut. Die melodie is zo kut als wat en die kicks

Tering wat is dit
Frontliner is met 3 platen weer compleet teruggezakt naar het niveau van zijn album, misschien nog iets lager zelfs. Na Halos is het flink bergafwaarts gegaan. Maar dit.. wanneer dat wijf 'we are' zegt krijg ik gewoon neigingen om te kotsen, zo lelijk. Melodie is gewoon vies en waar zijn die kicks?
Frontliner is met 3 platen weer compleet teruggezakt naar het niveau van zijn album, misschien nog iets lager zelfs. Na Halos is het flink bergafwaarts gegaan. Maar dit.. wanneer dat wijf 'we are' zegt krijg ik gewoon neigingen om te kotsen, zo lelijk. Melodie is gewoon vies en waar zijn die kicks?
Even serieus. ik dacht dat Teddy vocals erg was maar dit slaat echt de kop op de spijker. Wow, bij we are en sommige stukken van haar "gezang" word ik gewoon gek.
S
Hardtraxxer
last seen Dec 2016
196 postssince 2011
vind het wel een catchy melody hebben maar verder ook niet egt bijzonder
D
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2023
1,047 postssince 2011
Dit kan gewoon niet. Waar gaat een geniale producer als Frontliner in godsnaam heen. Halo's en Symbols waren nog geweldig. Maar dit, janken met een jurk aan 
Vind 'm opzich wel lekker. Denk alleen dat Frontliner een andere soundbank moet gaan maken, want dit wordt wel heel veel van 't zelfde zo.
Die vocals
Melodie is te doen, voor de rest slaat het (weer) nergens op 
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Melodie!
Vocals

Vocals
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
4,391 postssince 2012
Ik gun het frontliner niet, maar ik hoop dat op een dag zijn gehele soundbank verwijderd is. Het klinkt allemaal zo standaard frontliner...
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
3,473 postssince 2013
Ik blijf erbij. Die vocals zijn niet eens radio waardig, wat een meuk is dit. Slechtste Frontliner plaat ooit.wrote:Beetje radiovoer imo...
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012