Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Frontliner - Dreams And Wonder
HS Single

Frontliner - Dreams And Wonder (TIH017)

Label
This Is Hardstyle
Catalogue number
TIH017
  1. Dreams And WonderYouTube
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Frontliner - Dreams And Wonder (TIH017)

Label: This Is Hardstyle
WEB release: 29/06/2023

Tracks:
Frontliner - Dreams And Wonder

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxxer
562 posts member since 2020
last seen 2 days ago
Stond op het punt om hetzelfde te posten. Paar weken terug de melodie gehoord en daar werd ik al erg blij van, dus mooi dat deze (zeker voor Frontliner begrippen) zo snel uit komt :loving:. Pre-save link
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Hij kan het dus wel.
Kap dan met die tyfusherrie, niemand zit daar op te wachten. Je luistert naar Frontliner voor dit soort platen.
Als ik vage zaagkicks wil luister ik wel Krowdexx of Rebelion
Hardtraxxer
88 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Opzich een leuke melodie met prima kicks. Je merkt wel dat hij puur op de nostalgie / throwback feels mikt met deze plaat. Had deze in 2012 / 2013 uitgekomen had ik het destijds waarschijnlijk een 13-in-een-dozijn preview gevonden.

Edit; hierboven word gezegd dat hij het nog kan, ben ik het deels mee eens. Echter vind ik dat hij nog veel beter kan. Als je platen als I'm the Melodyman, Halos, Creative Community, On the Go, etc. als voorbeeld neemt vind ik dat die zowel technische als creatief gezien beter in elkaar zitten. Die platen waren uniek en vond ik destijds echt een eigen sound hebben ten opzichte van de andere artiesten in die tijd. Nu zijn we bijna 10 jaar verder en vind ik dat deze preview er in beide gevallen niet op vooruit is gegaan.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Myth wrote:Opzich een leuke melodie met prima kicks. Je merkt wel dat hij puur op de nostalgie / throwback feels mikt met deze plaat. Had deze in 2012 / 2013 uitgekomen had ik het destijds waarschijnlijk een 13-in-een-dozijn preview gevonden.
Exact! :)
T
Artiest
294 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Heerlijke melodie. Blijft gelijk hangen en brengt het gevoel terug van die goede oude tijd :) (L)
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Verplaatst.
Hardtraxxer
88 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Nu ik hem wat vaker heb geluisterd vind ik de kicks in de climax erg kort klinken. Ze knallen niet lekker door zeg maar. Zijn er meer mensen die dit ook zo horen of ben ik de enige?
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Myth wrote:Nu ik hem wat vaker heb geluisterd vind ik de kicks in de climax erg kort klinken. Ze knallen niet lekker door zeg maar. Zijn er meer mensen die dit ook zo horen of ben ik de enige?
Ja ik kan mijn vinger er ook niet helemaal opleggen maar er is iets net niet juist.
Volgens mij is het dat de tail van de kick net iets te kort is, waardoor het abrupt klinkt
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Vind het ook een beetje hol klinken op Spotify, kan aan mij liggen
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Kicks niet geweldig, wel een fijne oldschool melodie :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Ik weet niet hoor, ik vind het allemaal wat simpel klinken.
Had toch wel iets meer verwacht, zeker na een dergelijke tracktitel.
Hardtraxxer
478 posts member since 2016
Rubrix wrote:
Myth wrote:Nu ik hem wat vaker heb geluisterd vind ik de kicks in de climax erg kort klinken. Ze knallen niet lekker door zeg maar. Zijn er meer mensen die dit ook zo horen of ben ik de enige?
Ja ik kan mijn vinger er ook niet helemaal opleggen maar er is iets net niet juist.
Volgens mij is het dat de tail van de kick net iets te kort is, waardoor het abject klinkt
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 5 days ago
Klinkt als een track van 10 jaar terug die hij plots tegen is gekomen en maar gewoon besloten heeft te releasen, zonder er nog iets aan te doen verder.

Niet slecht, maar een beetje saai en gedateerd.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dit is nou gewoon prima hardstyle. :)
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 4 days ago
Ja vet dit! Meer van dit en ik ga ‘hardstyle’ weer leuk vinden…
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 19 days ago
Leuk, maar niet meer dan dat. Komt een beetje geforceerd over.