Thanks for the info! Added.
You have his email on some chat programme or?
You have his email on some chat programme or?
Source: youtube.com
Achja tenminste weer iets om te hopenwrote:Word je ook niet goed van.
Dat is hem geraden!wrote:Hoop dat ze wel goed gemasterd zijn als ze uitkomen inderdaad, dat is meestal nogal slordig bij Frontliner releases.
Geduld mijn jongen.wrote:tik tak tik tak tik tak tik tak
volgens mij begin ik deze plaat een beetje zat te worden![]()
en iedereen maar klagen dat RYM van DBSTF langzaam gereleased word
Mwah ik vindt dat Barry er nu toch wel vaart achter mag gaan zetten. Hij is op Defqon al gedraaid en ruim voor die set stond er al een preview online. Dus de track is inmiddels bijna een jaar oud. Als niemand z'n bek opentrekt gebeurt er sowieso niets. Als je een release aankondigt moet je hem ook uitbrengen, zo niet ook prima maar kondig het dan niet aan. Ondertussen kunnen die Krusaders en Wasted Faggotz hun shit wel snel releasen.wrote:Geduld mijn jongen.wrote:tik tak tik tak tik tak tik tak
Bovendien vind ik Rocking Your Mind helemaal niet zo traag. 4 maanden is vrij gebruikelijk tegenwoordig.
En met die Krusaders release (Barricade/ Calm Down) was ik maar al te blij!wrote:Mwah ik vindt dat Barry er nu toch wel vaart achter mag gaan zetten. Hij is op Defqon al gedraaid en ruim voor die set stond er al een preview online. Dus de track is inmiddels bijna een jaar oud. Als niemand z'n bek opentrekt gebeurt er sowieso niets. Als je een release aankondigt moet je hem ook uitbrengen, zo niet ook prima maar kondig het dan niet aan. Ondertussen kunnen die Krusaders en Wasted Faggotz hun shit wel snel releasen.wrote:Geduld mijn jongen.wrote:tik tak tik tak tik tak tik tak
Bovendien vind ik Rocking Your Mind helemaal niet zo traag. 4 maanden is vrij gebruikelijk tegenwoordig.
zeg dat wel, leuk EP'tje hoorwrote:ein-de-lijk
Betekent dat een vinyl release?wrote:Het wordt dus Scantraxx 049.