Just a track 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- DiscorecordYouTube
Source: youtube.com
-
DHardtraxxer
- 52 posts member since 2010
- last seen May 2012
Ik vind dat bij Just A Track de naam al alles zegt. Het is gewoon een nummertje, meer niet.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Ik vind Just A Track toch eigenlijk best een lekker nummertje 
-
A
Discorecords vind ik verschrikkelijk.
Rebirth Of The Sun, vet
Good & Evil, dikke intro maar lelijke climax.
Just A Track, Dikste van e.p.
Rebirth Of The Sun, vet
Good & Evil, dikke intro maar lelijke climax.
Just A Track, Dikste van e.p.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Discorecord leukste plaatje die hier op staat! Rest trekt me totaal niet!
Was ook 't eerste waar ik aan dacht :') (pump it loud is alleen beterder..derderder...derderderder)wrote:Pump it Loud
Beterwrote: (pump it loud is alleen beterder..derderder...derderderder)
Just A Track: Hele track lijkt zo verschrikkelijk sloom, die melodie is zo saai.. De kicks beginnen ook te vervelen. 5/10
Good & Evil: Saai.. 5/10
Good & Evil: Saai.. 5/10
Discorecord vind ik heerlijke plaat!
Had hem net in de auto op staan.
die melodie
Had hem net in de auto op staan.
die melodie
-
D
al een datum? duurt wel erg lang 
Ik gok vrijdag.wrote:al een datum? duurt wel erg lang
Dan denk ik eerder SSL020, aangezien daar al HQ previews van zijn.wrote:Ik gok vrijdag.wrote:al een datum? duurt wel erg lang
Dat komt die idd eerderwrote:Dan denk ik eerder SSL020, aangezien daar al HQ previews van zijn.wrote:Ik gok vrijdag.wrote:al een datum? duurt wel erg lang
Rebirth of the sun wordt steeds lekkerder, alleen jammer van die anticlimax, misschien went het nog maar had daar liever een 2e climax gezien, nu wordt alle energie die het nummer heeft afgebouwd en aangezien de echte climax al geweest is wordt die niet meer opgebouwd, dus eigenlijk een beetje afbraak aan het nummer 
editje?
editje?
-
S
Vind die anti climax noujuist heerlijk 
had het liever andersom gezien denk ikwrote:Vind die anti climax noujuist heerlijk
maar misschien went het
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Good & evil heeft mijn voorkeur, dacht eerst dat dat just a track was!
Heerlijk die ''valse'' (jaja dissonante) tonen!
Heerlijk die ''valse'' (jaja dissonante) tonen!
Idd, zit zoveel energie in! Beter ook een keer met de anticlimax als 2e dan een 'afbouwende' track dan normaal bij anti's.wrote:Vind die anti climax noujuist heerlijk
Haha, bij mij is het net andersom,wrote:Idd, zit zoveel energie in! Beter ook een keer met de anticlimax als 2e dan een 'afbouwende' track dan normaal bij anti's.wrote:Vind die anti climax noujuist heerlijk
een anticlimax kan echt veel energie bevatten als hij kneiterhard is of als er daarna een superdikke climax komt, dan blijft de energie opgebouwd maar deze is wel lekker maar verkeerd geplaatst in mijn ogen, hij breekt de energie die de climax(zit in mijn ogen meer energie achter) heeft bijna volledig af.
hij breekt de energie niet af, hij zet het gewoon om in andere energie 
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
goh frontliner is goed!!! maar wat me meestal stoort aan zijn platen is de qlimax weet me nooit echt te overtuigen. weet niet wrm want het begin en het einde van elke plaat vind ik altijd top!!
Discorecord heeft zo'n geweldig lekkere melodie, echt een
release!
Vind het echt een top release dit
Laat scantraxx nou ff opschiete met het release van die van wildstylez (waar ik ook naar uitkijk) en dan rap deze erachteraan
Laat scantraxx nou ff opschiete met het release van die van wildstylez (waar ik ook naar uitkijk) en dan rap deze erachteraan
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Ik vind het echt een toprelease. Rebirth of the sun wel de minste, maar die andere 3.. pffuuuuuuu die zijn echt