Fucking eentonig, soft en saai maar toch heeft het iets 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Come On!
- 02Come On! (Radio Edit)
Vind er echt geen klap aan en die kick is echt ruk.
climax spring me te plots over naar andere noten
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dit is wel by far de meest grote kut plaat van Frontliner de laatste tijd
Wat een meuk is dit zeg
Wat een meuk is dit zeg
Vind er echt geen kut aan. Totaal niet niveautje Melody Man / Rage remix / Symbols.
wrote:Fucking geweldige plaat! Wel een beetje in het stijltje dat we al kennen van Frontliner de laatste paar maanden maar toch is deze weer minstens zo heerlijk
Redelijke plaat, maar heb wel betere van Frontliner gehoord de laatste tijd.
-
I
Dit soort plaatsjes kan ik wel waarderen! Lekker veel gevoel in de track gestopt 
Jezus wat is dit een gruwelijk genot live gisteren
!
Echt heerlijk, wat een euforie
Frontliner gaat naar m'n mening niet echt de goede richting uit
Meestal wel fijne plaatjes, maar echt te kazig.
Live stoor ik me er meestal aan...
En dan nog altijd die On The Go edit draaien
Meestal wel fijne plaatjes, maar echt te kazig.
Live stoor ik me er meestal aan...
En dan nog altijd die On The Go edit draaien
Veel negatieve reacties, zonde
Had echt meters kippenvel op Hard Bass, normaal gaat een track met een leuke melodie me wel wat sneller vervelen maar deze nog zeker niet. Die 2e climax als die melodieën door elkaar lopen, bizar 
-
J
Ja ik was ook vrij negatief, maar die kicks klonken live toch prima.wrote:Veel negatieve reacties, zondeHad echt meters kippenvel op Hard Bass, normaal gaat een track met een leuke melodie me wel wat sneller vervelen maar deze nog zeker niet. Die 2e climax als die melodieën door elkaar lopen, bizar
Geld ook voor Beyond The Experience, die klonken live ook geweldig.
Bizar vals gewoon op een gegeven momentwrote:Veel negatieve reacties, zondeHad echt meters kippenvel op Hard Bass, normaal gaat een track met een leuke melodie me wel wat sneller vervelen maar deze nog zeker niet. Die 2e climax als die melodieën door elkaar lopen, bizar
Dit nummer klinkt erg amateuristisch, als er b-twinz voor gestaan zouden hebben had ik het ook geloofd.
Wat Lyst zei idd.
Ik snap echt niet waarom dit gewaardeerd wordt. Werk 1 maand met Fruity Loops en je kan iets soortgelijks al maken...
Ik snap echt niet waarom dit gewaardeerd wordt. Werk 1 maand met Fruity Loops en je kan iets soortgelijks al maken...
Nou, laat maar horen over een maand dan.wrote:Werk 1 maand met Fruity Loops en je kan iets soortgelijks al maken...
Hmmm oke, ik zou mezelf toch ook wel onder een kritisch persoon scharen qua hardstyle maar kan me hier toch niet echt vinden in jullie stellingen.
Misschien staat je muziekspeler nog aan en staat youtube op mute? 
-
J
Haha echt héwrote:Nou, laat maar horen over een maand dan.wrote:Werk 1 maand met Fruity Loops en je kan iets soortgelijks al maken...
De kicks hiervan zijn in elk geval een stuk beter te pruimen dan die andere pitch meuk die er soms uit komt..
Helaaswrote:Misschien staat je muziekspeler nog aan en staat youtube op mute?
Oh xD. Ik lette niet op toen ik hem zocht. Achje self-burn xDwrote:You just burned yourself.wrote:wrote:
Nee, dit is rap...
Ointment is toch echt 'zalf' ...
-
M
- 9 posts member since 2013
- last seen Feb 2013
Luistert lekker weg, met name de details in de track spreken me aan. Totaal niet vals, wat sommige hier beweren. Wel mag hij het huppeltje in de kick voortaan verminderen, die wordt wel irritant.
Had het zelfde! Vrolijk nummertjewrote:Jezus wat is dit een gruwelijk genot live gisteren![]()
!