wrote:Heerlijke drive weer![]()
![]()
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01The Unknown (Pro Mix)
- 02The Unknown (Original Mix)
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Nu weet ik pas waar jouw naam een afkorting van is.wrote:Lekker plaatje dit. Alles ook goed uitgewerkt en de break is top! Mooie remix van de beroemde TSFH plaat
Hele mooie plaat!
View on YouTubewrote:Ik ben hem aan het zoeken maar weet niet in welke richting haha.wrote:Ik dacht net hetzelfde.wrote:Melodie klinkt wel héél bekend in de oren
Op basis van dit nummer maar een ticket voor Freaqshow gehaald
Dan moeten ze hem wel draaien natuurlijk
Dan moeten ze hem wel draaien natuurlijk
Dacht m ook al te herkennen ja!
Werd deze sound track ook niet gebruikt bij The Transformers?
Hele dikke track zeker!!
Ik weet wel dat 'ie in veel documentaires op National Geographic Channel en Discovery Science gebruikt wordt.wrote:Dacht m ook al te herkennen ja!
Hele dikke track zeker!!
wrote:Nu weet ik pas waar jouw naam een afkorting van is.wrote:Lekker plaatje dit. Alles ook goed uitgewerkt en de break is top! Mooie remix van de beroemde TSFH plaat
Hele mooie plaat!
Deze is lange tijd gebruikt bij een history channel/NG reclame ja.wrote:Ik weet wel dat 'ie in veel documentaires op National Geographic Channel en Discovery Science gebruikt wordt.wrote:Dacht m ook al te herkennen ja!
Hele dikke track zeker!!
Als dat dan maar niet zo lang gaat duren als met I Need You.
View on YouTube
Wat vet!
Wat vet!
Ik vond er maar bar weinig aan op Qlimax, de sfeer van het origineel kwam totaal niet tot zijn recht, was misschien niet de insteek van Freqz, maar maak dan tenminste iets wat in de buurt komt. Ik vond hem maar saai.wrote:Ik kan me voorstellen dat deze track een heeeeeele zieke sfeer creëert
Blijkt maar weer hoe smaken/meningen kunnen verschillen hahawrote:Ik vond er maar bar weinig aan op Qlimax, de sfeer van het origineel kwam totaal niet tot zijn recht, was misschien niet de insteek van Freqz, maar maak dan tenminste iets wat in de buurt komt. Ik vond hem maar saai.wrote:Ik kan me voorstellen dat deze track een heeeeeele zieke sfeer creëert
Voor mij wordt de sfeer niet alleen bepaald door de melodie, maar ook door de hele reutemeteut die daaraan vooraf gaat (break?). Achtergrondvocalen, plucks, andere geluiden die zij gebruikt hebben. Ik vind het briljant gedaan iig
Ik hoop iig van harte dat ze deze weer draaien op Freaqshow
Dit! Vette plaatwrote:Blijkt maar weer hoe smaken/meningen kunnen verschillen hahawrote:Ik vond er maar bar weinig aan op Qlimax, de sfeer van het origineel kwam totaal niet tot zijn recht, was misschien niet de insteek van Freqz, maar maak dan tenminste iets wat in de buurt komt. Ik vond hem maar saai.wrote:Ik kan me voorstellen dat deze track een heeeeeele zieke sfeer creëert![]()
Voor mij wordt de sfeer niet alleen bepaald door de melodie, maar ook door de hele reutemeteut die daaraan vooraf gaat (break?). Achtergrondvocalen, plucks, andere geluiden die zij gebruikt hebben. Ik vind het briljant gedaan iig![]()
Ik hoop iig van harte dat ze deze weer draaien op Freaqshow
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Dat kickje voor de tweede climax
Het zijn de kleine details die het hem doen. Dikke bak drive en prima sfeer 
Meloforic raw, dat perfecte middenpuntje tussen euforisch en rawphoric. Ik verwacht binnenkort wel weer een hardnews artikeltje 
zullen we het gewoon hardstyle noemen?
wrote:zullen we het gewoon hardstyle noemen?
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Jaa echt een heerlijk plaatje! Frequencerz weten me altijd wel te boeien 
View on SoundCloud
HQ Versie
HQ Versie