Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Single 2 tracks

Frequencerz - Rockstar

Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Aug 2014
ThaMaster wrote:Leuk trackje. Lekkere drive zit erin. Wel hoge bpm maar mooi voor een afsluiter van een set ofzo. Zijn de freqz nu ineens geen helden meer? :p wie word de volgende die in verdoemenis word gegooid b-front?
Achja, zo is het Ran-D, G4H, Psyko Punkz e.a. ook hier vergaan. Te lang het zelfde kunstje vertonen is link, maar dit is wel dusdanig uptempo en energiek dat ik er nog steeds van kan genieten :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Heerlijk nummer, veel energie en drive. Heerlijk agressief! Wel een beetje van hetzelfde en het klinkt nog al simpel. Toch vind ik de track juist super vet, omdat hij zo lekker simpel is en gewoon lekker door beukt! :drool:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Dennis Lambregts wrote:Vind de climax zeer simpel, inspiratieloos eerlijk gezegd. Om dan nog maar te zwijgen van die 2de climax. niets origineel meer. Van die 3 en halve minuur is er maar 1 minuut waar je niet op kan losgaan, de rest is alleen maar stampen, iets te veel van het goeie
Het is ook nooit goed! :lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Dennis Lambregts wrote:Vind de climax zeer simpel, inspiratieloos eerlijk gezegd. Om dan nog maar te zwijgen van die 2de climax. niets origineel meer. Van die 3 en halve minuur is er maar 1 minuut waar je niet op kan losgaan, de rest is alleen maar stampen, iets te veel van het goeie
Meen je dat? :lol: :lol: :lol:
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
View on YouTube
Zelfde vocalen..
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Ilmar wrote: Zelfde vocalen..
Shit man :/ :/
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
JVDM wrote:
Haha ik wist dat er commentaar op ging komen :D maar vind je nu zelf dat deze track klopt? Ben altijd grote van fan frequencerz geweest maar als je die beat the bridge anthem en deze track vergelijkt met tracks als bitch, revoltution, en om dan nog maar te zwijgen van de b-freqz platen.. dat verschil is wel veel te groot.
ik denk dat ze een bepaalde 'drive' willen hebben in deze track en dat er daardoor nogal veel in gestampt kan worden :D ik kan het niet echt uitleggen hoe ik het precies bedoel, maar ik denk dat bepaalde mensen wel zullen begrijpen wat ik bedoel :)
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Lekker hoor (:
Zouden ze een album aan het maken zijn? Ik zie zo 5 nieuwe tracks
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Dennis Lambregts wrote:
JVDM wrote:
Haha ik wist dat er commentaar op ging komen :D maar vind je nu zelf dat deze track klopt? Ben altijd grote van fan frequencerz geweest maar als je die beat the bridge anthem en deze track vergelijkt met tracks als bitch, revoltution, en om dan nog maar te zwijgen van de b-freqz platen.. dat verschil is wel veel te groot.
ik denk dat ze een bepaalde 'drive' willen hebben in deze track en dat er daardoor nogal veel in gestampt kan worden :D ik kan het niet echt uitleggen hoe ik het precies bedoel, maar ik denk dat bepaalde mensen wel zullen begrijpen wat ik bedoel :)

Ik ben dan waarschijnlijk iemand die het niet snapt en denkt dat je de plank volledig misslaat met je verhaal.
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Ik ben dan waarschijnlijk iemand die het niet snapt en denkt dat je de plank volledig misslaat met je verhaal.
Het is geen verhaal, het is een mening. Zoals die op elke track hier gegeven wordt, ik heb je domme commentaar dus niet nodig.
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Dennis Lambregts wrote:
Het is geen verhaal, het is een mening. Zoals die op elke track hier gegeven wordt, ik heb je domme commentaar dus niet nodig.
Domme commentaar? Ook ik deel mijn mening en zeg hoe ik erover denk. Natuurlijk willen de Frequencerz een bepaalde drive creëren waarop iedereen losgaat. Het zou raar zijn als dat niet zo was.
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Juist heeel lekker dat je eens langer dan 25 seconden kan stampen :P. Ik vind t best een opzwepend nummer, krijg hiervan echt zin in een feestje en heb deze zaterdag ook gehoord, was echt heel dik :thumbsup:
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2013
last seen May 2014
jaaa dit klinkt goed! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Millard Fillmore wrote:
Dennis Lambregts wrote:
Domme commentaar? Ook ik deel mijn mening en zeg hoe ik erover denk. Natuurlijk willen de Frequencerz een bepaalde drive creëren waarop iedereen losgaat. Het zou raar zijn als dat niet zo was.
Daar zijn ze dus in gefaald
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Dennis Lambregts wrote:
Millard Fillmore wrote: Domme commentaar? Ook ik deel mijn mening en zeg hoe ik erover denk. Natuurlijk willen de Frequencerz een bepaalde drive creëren waarop iedereen losgaat. Het zou raar zijn als dat niet zo was.
Daar zijn ze dus in gefaald
J
Preview volgende week, lekker snel :worship:

Had B-Front een berichtje gestuurd over de B-Freqz platen, maar had hij NOG geen info over.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
JEFSKIII wrote:Preview volgende week, lekker snel :worship:

Had B-Front een berichtje gestuurd over de B-Freqz platen, maar had hij NOG geen info over.
Hmm sprak met hem in maart erover en hij zei dat ze er snel aankwamen xd.
Ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar wat die 'Elements' nou precies inhoudt.
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
Frequencerz gaat me nog steeds niet vervelen!
Vocals vind ik wel wat minder.. maargoed. Beukt lekker weg ^^
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
View on YouTube
Laatste track.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wat een zaadtrack zeg.. nu in HQ klinkt hij echt nergens naar.. die kicks :/
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Vind m in HQ nu echt kut maar op Fantasy was 'ie juist geweldig..
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Khadber wrote:Laatste track.
Een tijd is iets makkelijker :P
1.29
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
:worship:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 16 minutes ago
Dit is nou een een volledig heerlijke track!
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Midintro is wel lekker met veel drive :)
Maar de climax is zo saai en wat een vreselijke hoge pitchkicks :thumbdown:
Het niveau van X-Pand en Phaser is ver te zoeken..